Gå til innhold

Hater de store markerte øyenbryna mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt brede, mørke og markerte øyenbryn og om jeg ikke hadde nappet de hadde jeg hatt ganske mye monobryn også. Vært hårstrå er veldig langt.

Jeg har alltid misunnet de med lyse, nesten usynlige øyenbryn. Man ser mye yngre og uskyldig ut da. Jeg ser så sint og skummel ut. Ser ut som en heks 😓

Flere som har markerte øyenbryn her som de hater?

Anonymkode: 0708c...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan klippe de. Jeg har nesten ikke bryn, men de er heldigvis sorte så jeg må ikke sminke meg hver dag. Jeg stusser mine bryn, og napper kun de som er litt lenger nede som ikke former de. Jeg nappet de i mange år, og det har resultert i veldig lite hår dessverre. 

Skrevet

Nei, jeg elsker mine. 😁 napper bort monobrynet og litt langs kantene også klipper jeg de litt kortere med saks. Synes det ser lekkert ut med markerte bryn og kraftige øyenvipper.

Barten derimot..😡

Anonymkode: 332b2...c4f

• Liker 4
Skrevet

Bytt med meg?? Mine er lyse brune og syntes nesten ikke.. tynne bryn.. Hater de! Farger de 1 gang i måneden

Skrevet

Så klipp, napp, blek? Men stol på meg - det er MYE verre å ha lite hår til øyenbryn. Jeg drepte mine på ungdomsskolen og har nesten ikke hår den dag idag. Skulle ønske jeg hadde kjærestens bryn omtrent, for jeg savner fylde.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke bryn og tro meg, det er verre. Har hatt kjærester som har hylt når de ser meg uten sminke, det gjør noe med selvtilliten. Heller fjerne enn å ikke ha noe, altså. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, IommI skrev:

Du kan klippe de. Jeg har nesten ikke bryn, men de er heldigvis sorte så jeg må ikke sminke meg hver dag. Jeg stusser mine bryn, og napper kun de som er litt lenger nede som ikke former de. Jeg nappet de i mange år, og det har resultert i veldig lite hår dessverre. 

Hos meg har det desverre skjedd motsatt, da jeg begynte å skulle forme bryna mine ved å nappe hår så ble etterhvert mer og mer av de håra i ansiktet som opprinnelig var lyse, de ble mørke og nå må jeg nappe store områder.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg elsker mine. 😁 napper bort monobrynet og litt langs kantene også klipper jeg de litt kortere med saks. Synes det ser lekkert ut med markerte bryn og kraftige øyenvipper.

Barten derimot..😡

Mine øyenbryn er bare en svær rektangulær boks. Like tykk overalt. Må du forme øyenbryna selv eller er de naturlig smalere ut mot kanten?

Skrevet

Jeg har store, men, helt lyse bryn. Går og fikser dem gjevnlig. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg har det desverre skjedd motsatt, da jeg begynte å skulle forme bryna mine ved å nappe hår så ble etterhvert mer og mer av de håra i ansiktet som opprinnelig var lyse, de ble mørke og nå må jeg nappe store områder.

Det er ikke normalt. Har du pcod, eller noe annet hormonelle problemer? 

Anonymkode: 7e6e0...b63

Skrevet

Jeg bytter gjerne, mine er usynlige. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine øyenbryn er bare en svær rektangulær boks. Like tykk overalt. Må du forme øyenbryna selv eller er de naturlig smalere ut mot kanten?

Må forme de selv, men passer godt på at de ikke blir for tynne. Har en del mørke småhår som nesten vokster ut til tinningen og i panna, men de er lett å fjerne. Bruker av og til høvel der jeg kommer til uten å være i nærheten av brynene. En regel er at man skal forsøke å ikke nappe så mye over de men helst forme de langs undersiden. Klipping er gull, for da holder de seg på plass. Før jeg oppdaget det så kunne de bli bustete. 😂

Skrevet

Spander på deg selv en time hos brynsspesialist som brow rehab eller lignende  og få de profesjonelt vokset og nappet. De gjør de perfekt i formen til deg og mere diskré om du syns de er for kantete og synlige. Så når hårene vokser ut igjen bare napper du de og bevarer fasongen du fikk profesjonelt 

Anonymkode: 5fcf0...ed1

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du pcos som en annen spør om? Det er ikke vanlig å få mer og mer hår. Har du kraftigere hårvekst andre steder, enn normalt bør du kontakte fastlege og gyn, om du ikke allerede har gjort det. Hvis dette er et problem så klart. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må forme de selv, men passer godt på at de ikke blir for tynne. Har en del mørke småhår som nesten vokster ut til tinningen og i panna, men de er lett å fjerne. Bruker av og til høvel der jeg kommer til uten å være i nærheten av brynene. En regel er at man skal forsøke å ikke nappe så mye over de men helst forme de langs undersiden. Klipping er gull, for da holder de seg på plass. Før jeg oppdaget det så kunne de bli bustete. 😂

Har noe lignende som dette :

15-zvezd-s-samimi-gustimi-brovyami_12.jpg

Skrevet
På 22.12.2018 den 21.16, AnonymBruker skrev:

15-zvezd-s-samimi-gustimi-brovyami_12.jpg

Nydelig! Bare nappe litt tynnere om du syntes det blir for markert 

Anonymkode: 5fcf0...ed1

Skrevet

Du kan  gjerne bytte med meg! :hallo:

Mine er lyse, nærmest hvite, og helt usynlige hvis jeg ikke farger dem.

Skrevet (endret)
På 22.12.2018 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Nam Nam... 

På 22.12.2018 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Jeg ser så sint og skummel ut. Ser ut som en heks 😓

Helt Tamme damer er kjedelig ...

God jul til alle 🙂

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...