Gjest gotthard Skrevet 2. april 2005 #1 Del Skrevet 2. april 2005 tenkte vi kunne lage en side hvor vi anbefalte div steder hvor det er barnevenlig , rimelig osv og ta med ungene. jeg vil da anbefalle amadeus dyrepark mellom hamar og minesund. greie priser og du får kjøpt for til dyrene ved inngangen ,barna kan mate de fleste dyrene. ikke så mange dyr osv men veldig koselig,de har en trollskog med troll og nisser i.det er sebraer,kameler en aligator,små aper,slanger osv der ta med grill mat da det er opptente griller plasert ut så du kan lage deg mat selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 2. april 2005 #2 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vil anbefale norsk barnemuseum i kulturhuset i stavanger. Kjempegøy plass for barn i alle aldre! Åpent onsdag til lørdag til halv fire. Onsdager er det spesielle opplegg, tromming og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 2. april 2005 #3 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vil anbefale Snillsberg gård ( mellom Hamar og Mjøsbrua) og jernbanemuseet på Hamar. Norsk vegmuseum ved Hunderfossen er også virkelig verd en tur. Der er det gratis å komme inn. Ungene storkoste seg for det var så mye å se og prøve. Forøvrig en kjekk tråd dette. Kjekt å få tips om noe du kan gjøre sammen med barna uten å tømme lommeboka helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2005 #4 Del Skrevet 4. april 2005 Amadeusparken er helt super! Frognerparken og også fin for unger. Eller anbefalte svigerinnen min Skogbruksmuseet på Elverum, men der har jeg ikke vært enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. april 2005 #5 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har ikke prøvd Hoppeloppeland selv. (Ehm, jeg mener: Jeg har ikke latt barnet prøve Hoppeloppeland), men jeg har fått en varm anbefaling. www.hoppeloppeland.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. april 2005 #6 Del Skrevet 4. april 2005 Å, det hoppeloppeland må prøves en gang vi er i området!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2005 #7 Del Skrevet 4. april 2005 Nå vet jeg hva vi skal neste gang vi skal på tur med ungene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 5. april 2005 #8 Del Skrevet 5. april 2005 Vitensenteret i Trondheim. Kjempegøy for barn fra en fire-fem og oppover. 5-åringen fikk støpe sine egne tinnfsoldater og var kjempestolt. Hovedmålgruppe er nok sikkert litt eldre barn, men mye og se på for de mindre også. Kan også skrive under på Amandusparken. Der ern kjempefint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå