AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Jeg begynte å få ømme bryst 9 dpo. Mest på utsiden mot armhulene og litt under. Er det vanlig å få det evt, så tidlig? Min siste graviditet fikk jeg dette nærmere IKM. Har også mensenmurringer som kom veldig tidlig. Jeg har gått på hormonbehandling for eggløsning så vet ikke om det er derfor eller om det er vanlig å få symptomer så tidlig. Mensenmurringene kom veldig tidlig, nesten så egget ikke kunne ha festet seg. Er også andre symptomer, men vet nesten ikke om jeg innbiller meg dem. Ømme bryst og mensenmurringer er fakta, for det irriterer meg i hverdagen Tok test i dag på 10 dpo, men mister litt håpet. Føler mange har fått så tidlige positive tester. Hører at for noen så tar det lenger tid men... Anonymkode: 0bc73...db0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Har aldri ømme bryster før mens og heller aldri så vonde mensenmurringer. TS her Anonymkode: 0bc73...db0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 Mine første og eneste symptomer var ømme pupper og mensmurringer! Kom ca. 6dpo😊 Anonymkode: 64aa3...359
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine første og eneste symptomer var ømme pupper og mensmurringer! Kom ca. 6dpo😊 Anonymkode: 64aa3...359 Det var jo tidlig Når fikk du positiv test da? Anonymkode: 0bc73...db0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo tidlig Når fikk du positiv test da? Anonymkode: 0bc73...db0 14dpo😊 testet ikke tidligere. Trodde jeg hadde fått mens, men det var festeblødning🙊 Anonymkode: 64aa3...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå