Gå til innhold

Hva slags stil og klær i skibakken for dame og mann? 🙂⛷

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen tenkte å ta oss en tur i skibakken men ingen av oss har vært der siden vi var ungdom! Vi er i slutten av 20 og starten av 30 årene nå men med en ungdommelig stil. Hva slags boblebukse og jakke ser greit ut i bakken? Det skal ikke være kjempe fancy for det kommer nok bare til å brukes en gang nå og kanskje en gang neste sesong så tøyet kjøper jeg på Finn til oss begge men kan noen poste bilder av type jakke og bukse som er normalt å bruke? For både dame og herre, kleint å kjøpe en jakke til han som er helt skivebom. Tør ikke la han velge ut på Finn for han syntes å kjøpe brukttøy er flaut så tenkte bare å si det er arvetøy fra broren min.  Ikke aktuelt å bruke tusenvis på nytt tøy desverre siden det ikke er dette vi kommer til å få mest bruk for og ikke har økonomi til nå. 

Hvordan stil kjører du i skibakken? :)

Anonymkode: 92c93...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullundertøy, lue, votter, skjerf/buff, vindtett jakke og bukse, ekstra ullgenser om det er kaldt. Hvordan det ser ut er ikke viktig, bare det er behagelig å renne med. 

Anonymkode: de1f4...bc8

Skrevet

image.jpeg

Anonymkode: 186d8...9e0

Skrevet

image.jpeg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Så stilige de var før i tiden ❤️

• Liker 1
Skrevet

Eg trur ikkje "stil" er ordet som er rett å bruke. Eg brukar brebuksa mi (sliten goretex) og klatrejakka mi. Frå 2002, men alle veit at dei kule folka har ducttape på knærne, så dei som ikkje skjønar det har ikkje kred likevel. Og klatrejakka har snøskjørt, så det må bli den. Broka er vel frå 1998, trur eg, Ein Lowe Alpine Gaiter Pant som ein gong har vore sendt heilt til Irland for å bli reparert. Jakka er ei Norrøna Arch Wall frå 2004, trur eg: eg fekk ny fordi den førre rauk i saumen. Eg matchar med alpinhjelm frå 2002 og berre fem år gamle Rab vindvottar med heimestrikka ullvottar inni. Og så, hald dykk fast: telemarkski! Gamle, frå 2003. Stil er liksom ikkje ordet, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...