AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 De er to foreldre og to "barn", rundt 60 og rundt 20 (en av hvert kjønn). Yngste er under 20. Søs som har funnet på dette med samlegave, en eske med litt forskjellig oppi, som jeg har gått med på å gi dem. Det hun gir også, så disse folka får to esker med ting til dem sammen. Noen forslag? Tenker maks 500. Anonymkode: 30147...1ce
Meadow Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Litt rart med voksne barn som får gave sammen med foreldrene synes jeg da. Jeg hadde laget en liten gavekurv til foreldrene med kaffe, sjokolade etc og gitt "barna" noe annet.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 Vi vet ikke om "barna" gir oss noe. Vi har aldri fått gave av dem uten foreldrene. Kanskje de ikke spytter inn noe i det hele tatt. Derfor mener søs at det er best å gi dem en samlegave. Har gitt dem gaver hver for seg "i alle år". Tror dette vil komme som en overraskelse... Anonymkode: 30147...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå