AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Del Skrevet 22. desember 2018 Jeg og min mann ønsker å kjøpe billetter til meg og et familiemedlem (la oss kalle henne Anne) til Sound og Music på folketeateret. Det er 20 % avslag for obosmedlemer på opptil to billetter, men jeg finner ikke eksakte vilkår for dette noe sted, men det virker som man må ta med medlemsbevis, og ikke oppgir dette når man kjøper. Min mann er obosmedlem, og jeg tror Anne også er det (dette kan jeg finne ut av før jeg bestiller). Jeg er selv ikke medlem. Noen som har brukt obosrabatt på feks Phantom of the opera på folketeateret og vet om man kan få rabatt enten hvis kjøper (som ikke er med på forestillingen) er medlem, eller hvis en som er med på forestillingen (Men som ikke kjøpte billettene) er medlem? Anonymkode: a0e97...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Del Skrevet 22. desember 2018 Du kan kjøpe to billetter på ett obosmedlemskap. Det er en egen billettkategori du velger (voksen, OBOS, barn), og da får du rett pris. Spiller ingen rolle hvem av de to som er på forestillingen som har medlemskap, men en av dem må ha det i og med at man ikke viser medlemskort ved kjøp, sånn har i alle fall jeg tolka det. Man skal liksom vise medlemskort sammen med billett når man går inn, men det har jeg aldri gjort noen gang, og jeg har kjøpt mange slike billetter. Også phantom of the opera. Anonymkode: d8699...1d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå