Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere remser med norske flagg på treet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokste opp med det, men har det ikke selv.

Anonymkode: c199e...361

• Liker 4
Skrevet

Nei. Det blir helt feil for meg. 

Men alle slike ting handler jo om vane og tradisjoner :) 

• Liker 1
Skrevet

Ja, fordi det har vi alltid hatt hjemme hos mine foreldre. 

Anonymkode: b8571...177

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger,når det tradisjonelle grønne juletreet blir tatt opp. Av og til tar jeg opp rosa juletre,da får flaggene hvile😁

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, boblevann skrev:

Nei. Det blir helt feil for meg. 

Men alle slike ting handler jo om vane og tradisjoner :) 

Det er nettopp det. Vi har det hvert år, men føler ikke det er noe jeg ser så ofte. Derfor jeg lurte :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke norske flagg på treet, men all verdens flagg. 😄

• Liker 1
Skrevet

Hadde det ikke da jeg var barn men har litt lyst på det selv. Evt sånne remser med sopp:D Vet ikke hvorfor men jeg liker sopper :fnise: Har dog en dørkrans med sopper det er lys i:P

Anonymkode: f9bc6...dd1

Skrevet

Vi har alltid hatt norske flagg på treet, og det kommer jeg nok til å skaffe meg selv også. Det er tradisjon, rett og slett.

Anonymkode: af342...ed8

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke da jeg var barn men har litt lyst på det selv. Evt sånne remser med sopp:D Vet ikke hvorfor men jeg liker sopper :fnise: Har dog en dørkrans med sopper det er lys i:P

Smak og ønsker er finurlige greier 😅 Samboeren min kan ikke fatte hvorfor jeg er så frelst av sau 😂 bilder av sau, sauefigurer etc - elsker det! Sikkert samme med sopp for deg 🙈

Skrevet

Ja, har norske flagg på juletreet. Synes det er en fin tradisjon, men all verdens flagg hadde sikkert vært ok det og.

Skrevet
2 minutter siden, boblevann said:

Smak og ønsker er finurlige greier 😅 Samboeren min kan ikke fatte hvorfor jeg er så frelst av sau 😂 bilder av sau, sauefigurer etc - elsker det! Sikkert samme med sopp for deg 🙈

Ahaha, jammen sauer er da søte de:D Sitter egentlig å venter på at noen skal gi meg en 2 meter høy pyntesopp-lampe til jul eller no' :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, har aldri skjønt greia med flagg på juletreet. I min hjerne tilhører det andre ting enn akkurat jul. Mine foreldre hadde noen remser med flagg da jeg var liten, men etterhvert så utgikk de av pyntinga der også. Selv valgte jeg å ikke innføre det da jeg flyttet for meg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg hatt i alle år, og mine foreldre også :)

men i år har jeg "bukket under for presset", å kjøpt meg et jålete plastikktre som ser riktig så bra ut, må jeg innrømme.. :ler:

så det er mulig flaggene får hvile i år, og at det blir mye sølv og hvitt i år. 

Anonymkode: 7f1da...d1e

Skrevet

Har ikke juletre i år, men synes ikke flagg har noe med jul å gjøre, selv om det er tradisjon. 

Skrevet

Nei, jeg liker ikke flagg på juletreet.

• Liker 1
Skrevet

Her henger vi alt mulig på treet. Men i år fant vi hverken flaggene eller englene, men masse nisser og uanstendige mengder julekuler. 

Men er det egentlig mulig å få nok girlander? 

Skrevet

Det har vært tradisjon for meg, men har ikke det selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...