Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #1 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har tenkt litt på å få svidd inn et arr av et symbol på ryggen. Jeg kunne tatovert det inn, men et arr ville passa mye bedre og vært mye kulere, synes jeg. Er det noen som gjør slikt i Norge? Hva kalles det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #2 Del Skrevet 2. april 2005 Tror det kalles scaring og tror ikke det er noen i Norge som gjør det. Scaring og/eller branding er visst regnet som ganske ekstremt, noe jeg må si meg enig i. Sikkert spesielt og vil skille seg sterkt ut fra tatoveringer som er blitt allemannseie. Begge deler er visst i ferd med å bli svært populært i enkelte miljøer i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 2. april 2005 #3 Del Skrevet 2. april 2005 Husker det var mote i Norge også for noen år siden, så det burde la seg gjøre å finne noen som kan det. Jeg ville hørt med Oslo Piercing Senter (var det ikke det de het? De holdt ihvertfall til i Trondheimsveien da jeg bodde i Oslo) - de har folk som er godt kvalifiserte på piercinger, kanskje de også har ansatte som har lært scaring på en skikkelig måte? Kan sikkert også være en god ide å høre med tatovører om de kan teknikken eller om de vet om noen som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 2. april 2005 #4 Del Skrevet 2. april 2005 Vet at Witchy Bitchy i Bergen driver med branding. Ellers i landet vet jeg ikke, men regner med at en del tatoveringstudio også har branding og scarification. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #5 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har tenkt litt på å få svidd inn et arr av et symbol på ryggen. Jeg kunne tatovert det inn, men et arr ville passa mye bedre og vært mye kulere, synes jeg. Er det noen som gjør slikt i Norge? Hva kalles det? Branding heter det vel, Hix. Tatoeringer og ting av denne art har aldri vært min 'greie' men det er mange som gjør det nå ser det ut til. Tror det er fler i oslo som kan gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 2. april 2005 #6 Del Skrevet 2. april 2005 http://www.odinsmerke.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 3. april 2005 #7 Del Skrevet 3. april 2005 "Branding artisten former til metallbiter som varmes med en blåselampe - helt til de blir rødglødende ca 1200-1500C" Å herregud det må gjøre vondt,vondt,vondt!! Jeg synes det er råbra å skille seg ut fra mengden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå