AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Her ble det det. Han bare stakk den inn uten forvarsel. Det gjorde jo vondt så klart, for jeg trenger oppvarming først. Måtte ha en pause, men det gikk seg til så vi fortsatte. Første gang jeg har ons så ble litt satt ut 😅 Anonymkode: a363c...657
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Herregud for en type! Anonymkode: 5ec74...947 10
Gjest UngMann1986 Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 Aldri hatt analsex ved ONS. Helt uhørt å gjøre det uten forvarsel! Så nei, det er ikke helt vanlig, det du opplevde, TS...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 Det kunne faktisk vært voldtekt om du ikke samtykket til det. Så utrolig ekkelt og respektløst! Jeg hadde slått til han og dratt! Anonymkode: ef90a...50a 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 Du skulle kjørt en stokk oppi ræva på han også så han fikk smake sin egen medisin Anonymkode: ef90a...50a 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #6 Skrevet 22. desember 2018 Han hadde jeg pælmet på dør. Hva hadde han sagt om du uten forvarsel stakk en dildo i stumpen hans? Usj, for en usjarmerende type 🤮 Anonymkode: 97fa0...796 3
Gjest UngMann1986 Skrevet 22. desember 2018 #7 Skrevet 22. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne faktisk vært voldtekt om du ikke samtykket til det. Så utrolig ekkelt og respektløst! Jeg hadde slått til han og dratt! Anonymkode: ef90a...50a Enig at han burde spurt, men voldtekt? Og du ville slått til ham? Da senker du deg ned på hans nivå... Krenka? Er ikke det litt last year? Uansett, TS måtte ha en pause, men det gikk seg til, og hun fikk en ny opplevelse. Men som jeg sa i stad, det er ikke vanlig å stappe den rett i rumpa på ONS uten forvarsel...
Ananas. Skrevet 22. desember 2018 #8 Skrevet 22. desember 2018 4 minutter siden, UngMann1986 skrev: Enig at han burde spurt, men voldtekt? Og du ville slått til ham? Da senker du deg ned på hans nivå... Krenka? Er ikke det litt last year? Uansett, TS måtte ha en pause, men det gikk seg til, og hun fikk en ny opplevelse. Men som jeg sa i stad, det er ikke vanlig å stappe den rett i rumpa på ONS uten forvarsel... Tja. Jeg er enig i at man ikke skal overdrive ting, men for egen del hadde jeg opplevd det som et overgrep. Hadde nok ikke anmeldt, men jeg hadde hatt det veldig vondt med meg selv i ettertid. Jeg har i alle år sagt nei til anslsex, har gode grunner til det, og kommer til å fortsette med det. Om en mann da hadde tatt seg til rette uten å spørre, er det ikke godt å si hvordan jeg hadde reagert. Det er litt viktig å huske på at samtykke til sex ikke er samtykke til hva enn den andre måtte finne på. 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #9 Skrevet 22. desember 2018 Du er ung og uerfaren. Han visste derfor at han ville komme unna med det. Menn liker unge jenter fordi de er for unge til vite hva som er normalt og er for unge til å sette grenser. Det er med unge jenter en mann kan leve ut sine sykeste perversiteter. Anonymkode: 39bab...680 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 Hvilket land er han fra? I noen kulturer er det vanlig med analsex for å bevare jomfrudommen. Anonymkode: 2ea4e...a88
Gjest UngMann1986 Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 1 time siden, Ananas. skrev: Tja. Jeg er enig i at man ikke skal overdrive ting, men for egen del hadde jeg opplevd det som et overgrep. Hadde nok ikke anmeldt, men jeg hadde hatt det veldig vondt med meg selv i ettertid. Jeg har i alle år sagt nei til anslsex, har gode grunner til det, og kommer til å fortsette med det. Om en mann da hadde tatt seg til rette uten å spørre, er det ikke godt å si hvordan jeg hadde reagert. Det er litt viktig å huske på at samtykke til sex ikke er samtykke til hva enn den andre måtte finne på. Ganske enig med deg, @Ananas. Tror at de fleste ville opplevd det som ganske ugreit, og det er ikke rart. Ville bare understreke at TS her gikk med på det etter en pause, så det å kalle det voldtekt blir å overdrive. Av respekt for andre som har vært offer for voldtekt, ikke minst.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #12 Skrevet 22. desember 2018 Kun skjedd en gang at det har blitt analsex på ONS, men har skjedd andre gangen jeg har møtt noen for sex...... Den ene gangen det ble analsex på ONS er ikke så lenge siden. Men alt med sexen klaffa den kvelden..... Også analsex selv om det foreløpig bare er noe som har funket med noen få.... Men her klaffet alt første gangen. Han dominerte meg akkurat så mye jeg liker, fanga opp mine signaler umiddelbart også min skepsis til analsex, men at jeg også har hatt noen gode opplevelser... Han ga meg akkurat det jeg trengte for at jeg holdt meg overtent, trygg og avslappet samtidig..... Som gjør at det funker.....vi hadde allerede prata hele kvelden.... Drukket litt, men ikke mer enn 3/4 øl i løpet av en lang kveld...... Så hverandre innimellom dagen etter, var på hver vår konferanse. Alltid opptatt på hver vår kant, men flørtende blikk... Anonymkode: d550d...5bf
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #13 Skrevet 22. desember 2018 Jeg har hatt analsex med ONS flere ganger, men ikke uten at vi har varmet opp litt først. Ingen menn har noensinne bare stukket den inn uten at vi har avklart det. Dersom dette skjer kalles det voldtekt. Anonymkode: 7d96b...a81 1
SlemUlv Skrevet 22. desember 2018 #14 Skrevet 22. desember 2018 Om noen hadde gjort det der med meg, hadde han hvertfall IKKE fått fortsette etterpå 😮 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #15 Skrevet 22. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han bare stakk den inn uten forvarsel. Skal vel strengt tatt være umulig å få dette til hvis man ikke har "klargjort" analen først.... Anonymkode: 31f8c...104
SlemUlv Skrevet 22. desember 2018 #16 Skrevet 22. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal vel strengt tatt være umulig å få dette til hvis man ikke har "klargjort" analen først.... Anonymkode: 31f8c...104 Det er dessverre veldig mulig, og veldig smertefullt :s Mitt aller første møte med analsex, var en som "bommet på hullet" -_- 1
Gjest Alterego666 Skrevet 22. desember 2018 #17 Skrevet 22. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er ung og uerfaren. Han visste derfor at han ville komme unna med det. Menn liker unge jenter fordi de er for unge til vite hva som er normalt og er for unge til å sette grenser. Det er med unge jenter en mann kan leve ut sine sykeste perversiteter. Anonymkode: 39bab...680 Vi vet vel ikke alderen til hverken TS eller mannen her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå