Gå til innhold

Skal i 70 årsdag. Hvordan kle seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor fyller 75, kan jeg gå med vanlig jeans og genser, eller burde jeg kle meg litt finere ?

Anonymkode: 21f2f...a1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svigermor fyller 70, kan jeg gå med vanlig jeans og genser, eller burde jeg kle meg litt finere ?

Skrevet

Du pynter deg i penklær. Du er tydeligvis bedt i et selskap og ikke bare stikker innom etter jobb.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Belima skrev:

Du pynter deg i penklær. Du er tydeligvis bedt i et selskap og ikke bare stikker innom etter jobb.

En pen bukse og topp, er det innafor ?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det synes jeg er helt ok. 😀

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er innafor.

Men blir hun 70 eller 75?

Anonymkode: e2845...c9a

Skrevet

Kommer an på hva slags selskap du er bedt i. Jeg har vært i alt fra bukse-og-genser-70-årslag til omtrent-like-stivt-som-i-bryllup-70-årslag. De fleste er sikkert et sted i mellom. Velg «penklær». Bukse og topp kan gå fint, men det bør være noe som er penere enn du ville gått på jobb eller til butikken i. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er innafor.

Men blir hun 70 eller 75?

Anonymkode: e2845...c9a

Supert, takk 😊

3 minutter siden, Belima skrev:

Ja, det synes jeg er helt ok. 😀

Skrevet
3 minutter siden, Ullvott skrev:

Kommer an på hva slags selskap du er bedt i. Jeg har vært i alt fra bukse-og-genser-70-årslag til omtrent-like-stivt-som-i-bryllup-70-årslag. De fleste er sikkert et sted i mellom. Velg «penklær». Bukse og topp kan gå fint, men det bør være noe som er penere enn du ville gått på jobb eller til butikken i. 

Dette 👆

Så du må spørre jubilanten. Ingen på kg vet hva slags selskap du er bedt i.

Skrevet
13 minutter siden, Ullvott skrev:

Det er et uformelt selskap.

Skrevet
9 minutter siden, Ild skrev:

Dette 👆

Så du må spørre jubilanten. Ingen på kg vet hva slags selskap du er bedt i.

Trenger vel ikke spørre jubilanten hvis hun kler seg pent. Aldri feil å gå bort i en pen bukse og pen topp eller kjole. Jeans og genser går en ikke med i et bursdagsselskap. Selv unger pynter seg når de skal i bursdagsselskap til en i klassen.

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Svigermor fyller 75, kan jeg gå med vanlig jeans og genser, eller burde jeg kle meg litt finere ?

Ja det syntes jeg fint at du kan☺️

Skrevet

Du kan aldri kle deg feil med en fin bukse og en fin topp. Eventuelt et svart skjørt og en fin topp

Anonymkode: 7e761...d5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...