Gå til innhold

Kyssing under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble singel har jeg hatt sex med menn i 20-årene og menn i 40-årene. De mennene i 20-årene bruker kun lepper når de kysser, mens mennene i 40-årene bruker masse tunge. Er dette tilfeldig eller er det faktisk sånn det er? 😂 

Anonymkode: c7b5f...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldre er mer "griser" de da 😂😂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Etter jeg ble singel har jeg hatt sex med menn i 20-årene og menn i 40-årene. De mennene i 20-årene bruker kun lepper når de kysser, mens mennene i 40-årene bruker masse tunge. Er dette tilfeldig eller er det faktisk sånn det er? 😂 

Er nok litt sånn det er. Eldre menn er mer erfarne å våger mer. Kyssing under sex med tunge, gir mye heftigere sex og bedre og mer intense orgasmer.

Anonymkode: 7219c...5ee

• Liker 1
Skrevet

Tror nok det bare er tilfeldig.

Eller at du er eldre selv og de på 20 kun vil ha sex. Ikke kyssing 

Anonymkode: dd712...83f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det bare er tilfeldig.

Eller at du er eldre selv og de på 20 kun vil ha sex. Ikke kyssing 

Anonymkode: dd712...83f

Jeg er midt i mellom i alder. De unge setter pris på kyssing virker det som. Lidenskapelig kyssing vil jeg kalle det 😍😆

Gjest UngMann1986
Skrevet

Vil tro det er tilfeldig. Men masse eller ingen tunge, hva er verst? Prøver å bruke tungen lett, ikke brytekamp med kvinnens tunge. Er selv i staten av 30-årene, så midt i mellom de aldersgruppene du beskriver. Kanskje en tilfeldighet! 

Skrevet

Jeg er 27 og ved noen anledninger har jeg vært med menn 40+ og det er litt som du beskriver. Litt "grådigere" i senga, nesten litt som om de tar for seg mer. 

Anonymkode: 0b29f...7bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...