Trampe Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 (endret) Det er så gøy at ungene spyr to dager før jul! Se for dere en dør inn til et bad. Døra slår innover. Omtrent 20 cm til venstre for døra, i gangen utenfor, står en metershøy kommode. Oppå denne står pepperkakehuset. Ungen rakk ikke frem til do, og ble stående utenfor den åpne baddøra og spy. Det klasket i gulvet og sprutet oppover vegger og dører, dog ikke i pepperkakehushøyde. Jeg har ikke funnet spyflekker så høyt eller på kommoden, alt gikk visst inn døra. At det er mikroskopiske flekker der tviler jeg ikke på. To av tre unger har hatt spysyken den siste uka. Den tredje har ikke, men følger vel på om en dag eller to. Spørsmålet er: får de spise pepperkakehuset? Det er minstemanns hus, han har ikke vært syk og kommer til å bli dødslei seg hvis han ikke får spise det på nyttårsaften. Endret 22. desember 2018 av Trampe
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Jeg hadde latt ham spise det. Tviler på at omgangssjukebakterier lever såå lenge på et pepperkakehus🤔 Anonymkode: b4752...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå