Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Banet mitt på 5 mnd er veldig urolig på kvelden og natta. Vi har forsøkt med grøt uten at det hjelper. Jeg har mye melk og ammer så det er ikke at han er tørst men han henger i puppen hele tiden og vil det helst det da, men det sliter meg ut! Skal jeg bare fortsette å la han komme til puppen hver time eller er det noen flere ting vi kan prøve. Vi har forsøkt med en liten smak med grøt til middag og litt til kvelds. Han spiser bare noen skjeer og jeg har gjort det fordi han er tydelig klar for det og interessert i mat, men han spiser jo ikke så mye. Han er litt roligere rett etter han har spist og så starter han igjen. Avføringa ser helt fin ut og han er frisk. Dette har pågått i ca. 1mnd og for det sov han hele natta. Forslag mottas med stor takk, man blir jo sliten av dette.
kkristin Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Det kan ofte være sånn i perioder, er min erfaring. Hva grunnene er kan variere. Bruker han smokk? Hvis ikke kunne kanskje det hjelpe. Ellers så kan det være han forsøker å fortelle deg noe med måten han oppfører seg på. Kanskje han merker at du er sliten av ham, og føler han må klamre seg til deg for å få oppmerksomheten han trenger? (en ond sirkel) Da tror jeg det vil hjelpe å gi ham all oppmerksomheten han vil ha et par dager, enten det er dag eller natt. Og det må gjøres med følelser... Etter mine erfaringer pleier problemene å løse seg da. Kan jo også være noe helt annet som er årsaken, men her er ihvertfall mine råd. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå