AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Jeg er vel en av disse som lar meg påvirke for mye, uavhengig av hvem jeg er med. Jeg blir påvirket der og da. Jeg har tatt veldig mye hensyn til hva mine nærmeste vil jeg skal eller ikke skal, og føler jeg har gått glipp av mye. dette blir jo bare bittrere med årene, for tiden kommer ikke tilbake. Men jeg føler det blir så kynisk også, hvis jeg skal gjøre ting som gjør at de må være redde for meg?! jeg er dessverre ikke kynisk anlagt. ikke min mor heller...hun er også veldig slik at hun bøyer seg for andres meninger. Anonymkode: b1bcb...a9d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 Jeg har alltid gjort som jeg vil, men er ikke kynisk. Å være litt redd for barna sine får man tåle, de bør jo være glad hvis du er fornøyd. Anonymkode: 8d940...2b1
Gjest Vanlig fyr Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg føler det blir så kynisk også, hvis jeg skal gjøre ting som gjør at de må være redde for meg?! Anonymkode: b1bcb...a9d Nei. Du må bare lære deg til å si nei, og at det å avvise noen ikke er et spørsmål om liv og død. Det er faktisk lettere og mindre dramatisk enn du tror. Jeg har selv vært litt som deg men klarte heldigvis å ta grep.
Undermann Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 Sånn som du stiller spørsmålet, vil jeg si -Ja. til en viss grad. Man må gjøre seg sta for stahetens skyld. Det er det mange som gjør for ofte syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå