Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Hva skal dere gjøre i sommer? Vi har ikke bestemt oss for ferieplaner og det hadde vært gøy å høre litt om deres planer. Vi har en baby og en 6 åring.
Gjest gotthard Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 har jente på 9 og skal gå litt i fjellet , gå turer i skogen og oppleve ting. lage suppe av ting vi finner i skogen osv,lære hu lit om og ta vare på naturen , klare seg i naturen. vi skal bygge på huset så det blir ikke 3 uker fri til forlystelse , men vi skal vel også klare en tur til noen dyreparker osv tenker jeg...
Gjest Madeline Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Vi har bestilt en hytte for noen dager. Skal innom en fornøyesespark. Ellers blir det en del dagsturer til div. severdigheter, museer ol som både voksne og barn synes er morsomt. Vi har ikke økonomi til noen dyre utenlandsferier, men vi finner alltid på en hel masse i ferien for det. Er været fint finner du oss på stranden. Har med oss leker og mat og koser oss. Vi har god tid til hverandre alle sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #4 Skrevet 2. april 2005 Vi skal på slektsstevne på vestlandet. Jeg slipper utlandet (les: fly) i år
Gjest Xavia Skrevet 2. april 2005 #5 Skrevet 2. april 2005 Vi skal to uker til Hellas i sammen. Deretter blir vi litt alene , ettersom jenta vår skal på ferie hos besteforeldre. Så skal vi nok en tur til hans foreldre. (De bor i et fereiparadis) Og på tampen av ferien skal jenta på rideleir sammen med en venninde.
momo Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 Vi skal være hjemme i sommer, siden vi skal pusse opp huset, selge det og flytte. Men skal nok en tur til hunderfossen og i en dyrepark, og forhåpentligvis masse på stranda. Ellers får vi dra i svømmehallen. Jenta mi blir 4 årtil sommeren. Håper vi også får ett bra overskudd av salg av huset for da reiser vi sydover enten før jul eller i jula.
Varja Skrevet 2. april 2005 #7 Skrevet 2. april 2005 Vi blir nok mest hjemme. Kanskje en uke hos besteforeldrene som bor ved sjøen. Synes det er ganske tungt å reise langt med lite barn (datteren min er 14 måneder nå), og så lenge hun synes det er et stort eventyr å være ute på lekeplassen eller på kafe her i byen vi bor en formiddag så prøver jeg ta vare på den tiden.
nallemaja Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 min lille plan er å kjøpe telt og få med meg mannen min og ungene på 2,5 og 4 på telttur! Må vel øve noen netter ute i hagen først, men tror det går bra, og hvis det gjør det skal jeg ta med meg familien min på fjellet og KOOOOOSE oss!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 Vi skal til Göteborg i fire dager. Først Liseberg, så Universeum. Drar på hytta etterpå. Vi har vår datter på snart ett år og hans datter fra før på 9 år med oss. GLEDER OSS!!!
Jens Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Vi skal leie en hytte på tjøme i en uke, og i august reiser vi til Portugal til huset vårt der.
metteflette Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 Vi (sambo, datter 6 og meg) og et vennepar har leid feriehus i Lalandia i Danmark. Der skal vi være en uke, gleder meg masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå