AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #21 Del Skrevet 22. desember 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at dette tydeligvis blir for sært for mange, og det er helt greit. Tenkte mer i forhold til at vi har den type forhold hvor det kunne vært OK å spøke om slikt, men jeg får gå inn i tenkeboksen... TS Anonymkode: 34410...077 Eh JA. Hvis du har et sånt forhold til datteren din bør du faen meg gå i tenkeboksen. Det er greit å kunne prate sammen, men du er MOR og ikke en venninne. GRENSER! Herregud. Anonymkode: e9a98...9b5 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #22 Del Skrevet 22. desember 2018 Hjelpes så tacky, faktisk betryggende å se at ingen andre på KG syns dette er en god ide. Litt sånn "hei vennen, du har ikke mange venner, men pul litt rundt så blir det sikkert bedre" Anonymkode: cd03c...939 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. desember 2018 #23 Del Skrevet 22. desember 2018 Jeg syntes det er veldig upassende uansett, men hva om hun ikke er seksuelt aktiv eller k nærheten av å være det. Dette kan da oppleves som press. At du som mor står bak et slikt press er ikke til å leve med 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #24 Del Skrevet 22. desember 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Ser at dette tydeligvis blir for sært for mange, og det er helt greit. Tenkte mer i forhold til at vi har den type forhold hvor det kunne vært OK å spøke om slikt, men jeg får gå inn i tenkeboksen... TS Anonymkode: 34410...077 Det hjelper ikke, du er fortsatt moren hennes. Man gjør ikke sånt til egne barn, det er ekkelt. Anonymkode: 70014...2e1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 22. desember 2018 #25 Del Skrevet 22. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du alle samtaler moren din har hatt? 😅 Anonymkode: ff498...454 Nei selvfølgelig ikke. Men jeg har kjent henne i over 30 år, jeg vet hun ikke bruker ord som sengelappen, og jeg vet hun ikke diskuterer mitt sexliv med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupperulla Skrevet 22. desember 2018 #26 Del Skrevet 22. desember 2018 Herregud, nei😱 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 22. desember 2018 #27 Del Skrevet 22. desember 2018 Du vil oppfordre ungen din til å ha sex omtrent på minuttet hun når lavalderen? Altså... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #28 Del Skrevet 22. desember 2018 Jeg skjønner tanken din, men det blir veldig feil. Dette er noe man skal få av venninner (om det fortsatt er en greie), og du gnir jo bare inn at hun ikke har Venner. Det er flaut å få det av mammaen. Det er bra at dere har ett godt forhold, men tror ikke dette er en rett ting å gjøre. Anonymkode: 4af8b...810 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #29 Del Skrevet 22. desember 2018 Jeg tenker med en gang på den karakteren til Robert Stoltenberg. Husker ikke hva hun heter, men moren til Kristoffer 😅 Jeg forstår også at tanken din er god altså, men likevel blir det litt feil. Anonymkode: 94931...b34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #30 Del Skrevet 22. desember 2018 Håper TS tuller. Ellers må du ta deg en tur til legen, TS. Du er ikke riktig god, huff.. Anonymkode: bf28c...508 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #31 Del Skrevet 22. desember 2018 Nå er det mest trolig en trolletråd, men hvis det var et seriøst spørsmål, så bør du være litt bekymret over din sunne fornuft og vett og forstand. Anonymkode: bf28c...508 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #32 Del Skrevet 22. desember 2018 Altså.. vennegjengen hennes blir ikke STØRRE av at du som mor prøver å være kul venninne. Dette blir garantert en flau og stor snakkis blant vennene i etterkant, og din datter vil både bli flau og få et press på seg som hun absolutt ikke trenger. Vær mor, ikke venninne. Og ikke gjør sånne kleine ting... Anonymkode: 68eda...0d8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. desember 2018 #33 Del Skrevet 22. desember 2018 8 timer siden, Maestro skrev: Søster? Innafor. Mamma? Nei. Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. desember 2018 #34 Del Skrevet 22. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes så tacky, faktisk betryggende å se at ingen andre på KG syns dette er en god ide. Litt sånn "hei vennen, du har ikke mange venner, men pul litt rundt så blir det sikkert bedre" Anonymkode: cd03c...939 "Her er 25 kondomer, jeg forventer at de blir brukt. Glad i deg vennen. Suss!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. desember 2018 #35 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. desember 2018 #36 Del Skrevet 22. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det mest trolig en trolletråd, men hvis det var et seriøst spørsmål, så bør du være litt bekymret over din sunne fornuft og vett og forstand. Anonymkode: bf28c...508 En av mine foreldre fant ut at det å gi blondeundertøy TIL JUL som ble pakket opp i alles påsyn med yngre fettere og kusiner til stede var tingen å gi til sine tenåringsdøtre! "Skal vi se, her er til Blondie - god jul vennen, fnis. Og her er til <Søster til blondie> - jeg håper dere liker fargene - jeg har kjøpt det jeg vet dere liker". Jeg trodde jeg skulle dø ...! Bare for å demonstrere at ikke alle foreldre er like ... på nett ... kan du si ... med sine tenåringsbarns følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #37 Del Skrevet 22. desember 2018 2 minutter siden, Blondie65 said: En av mine foreldre fant ut at det å gi blondeundertøy TIL JUL som ble pakket opp i alles påsyn med yngre fettere og kusiner til stede var tingen å gi til sine tenåringsdøtre! "Skal vi se, her er til Blondie - god jul vennen, fnis. Og her er til <Søster til blondie> - jeg håper dere liker fargene - jeg har kjøpt det jeg vet dere liker". Jeg trodde jeg skulle dø ...! Bare for å demonstrere at ikke alle foreldre er like ... på nett ... kan du si ... med sine tenåringsbarns følelser. Jeg har også fått blonde undertøy av mi r foreldre og satt pris på det. Anonymkode: 0d9c1...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. desember 2018 #38 Del Skrevet 22. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også fått blonde undertøy av mi r foreldre og satt pris på det. Anonymkode: 0d9c1...f5d I søskenbarns påsyn og til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #39 Del Skrevet 22. desember 2018 Vis henne heller kreftavdelingen på sykehuset. Der kvinner kjemper mot livmorhalskreft. Der kvinner som gjerne bare har hatt 1-3 partnere kan få det like mye som de med over 25 partnere. Hpv virus smitter sexuelt. Bare kroppskontakt smitter også. Har en mann kjønnsvorter så får dattera di det og. Kreft i munn, svelg og anal har økt de siste årene pga folk ligger mer rundt. Kondom er bra, men smitter for det. Så er du virkelig for at datteren din skal begynne å ligge rundt fra hun er 16 så er hun i stor fare for sykdommer. Pluss stempel som løs, lett og billig. Anonymkode: ff7ee...7f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #40 Del Skrevet 22. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også fått blonde undertøy av mi r foreldre og satt pris på det. Anonymkode: 0d9c1...f5d 😯 seriøst?? Det der hadde vært driiitflaut!! 10 minutter siden, Blondie65 skrev: En av mine foreldre fant ut at det å gi blondeundertøy TIL JUL som ble pakket opp i alles påsyn med yngre fettere og kusiner til stede var tingen å gi til sine tenåringsdøtre! "Skal vi se, her er til Blondie - god jul vennen, fnis. Og her er til <Søster til blondie> - jeg håper dere liker fargene - jeg har kjøpt det jeg vet dere liker". Jeg trodde jeg skulle dø ...! Bare for å demonstrere at ikke alle foreldre er like ... på nett ... kan du si ... med sine tenåringsbarns følelser. Jeg føler med deg, så flaut 🙈 men morsom historie å kunne fortelle når det har gått noen år da.. "mobbe" foreldrene for gavevalget og ta litt igjen liksom 😅 Anonymkode: 68eda...0d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå