Gå til innhold

Gi datter 'sengelappen'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som blir 16 rett over jul. Hun har dessverre ikke så mange venninner, men jeg vil likevel gjøre bursdagen stas. Vi har ett nært og godt forhold, der vi kan tulle mye. Jeg tenkte derfor på å gi henne 'sengelappen' (altså en lapp med noe stæsj om at hun kan ha lovlig sex) kondomer, og noe penis tøys, da dette var vanlig å gi blant mine venninner litt for mange år tilbake. Blir det teit å få dette fra mamma? Hun skal selvsagt få en skikkelig gave også, men tenkte dette kunne bli morsomt.

Anonymkode: 34410...077

Skrevet

???? I alle dager skjer med verden.

Anonymkode: c0367...426

• Liker 47
Skrevet

Jeg har et nært forhold til min mor.  Men hvis hun hadde gitt meg en sånn gave på 16års dagen hadde jeg blitt flau. Men skjønner at tanken din er god. Jeg hadde ikke så mange venninner på den alderen og fikk aldri sengelappen-gave, men det gikk veldig fint med meg ☺️

Anonymkode: ff498...454

• Liker 39
Skrevet

Kleint...😂

Anonymkode: 9fbb5...901

• Liker 23
Skrevet

Omg...er det juleferien som gjør at det er mer rart enn vanlig rundt på kg?

• Liker 29
Skrevet

Som læree til elever i den aldersgruppen vil jeg si et høyt og tydelig NEI!

Anonymkode: 1ddcb...bc7

• Liker 36
Skrevet

Hjelp? 

Anonymkode: e601b...8c9

• Liker 7
Skrevet

På tide å logge av KG i juleferien...

Anonymkode: 8cbea...8b4

• Liker 15
Skrevet

Nei. Jeg hadde fått traumer hadde min mor gjort det der for meg på min 16-årsdag :haar:

Anonymkode: 324bb...904

• Liker 25
Skrevet

Whoaaaaaa. Hadde syntes det hadde vært kleint som fy. 

Anonymkode: 4079b...9eb

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg hadde fått traumer hadde min mor gjort det der for meg på min 16-årsdag :haar:

Anonymkode: 324bb...904

Tror du må redefinere dette ordet.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du må redefinere dette ordet.

Og du bør kanskje analysere deg selv litt å finne ut hvorfor du tror at du kan bestemme hvordan andre skal ordlegge seg.

Anonymkode: caf31...941

• Liker 5
Skrevet

Ville vært veldig rart i min familie. Men det kan jo hende dere har et forhold hvor dette kan funke. Men ville bare gjort det dersom du var helt sikker på at hun ser humoren i det. Hva slags forhold dere har, vet bare du.

Anonymkode: 6dfb2...217

• Liker 1
Skrevet

Ser at dette tydeligvis blir for sært for mange, og det er helt greit. Tenkte mer i forhold til at vi har den type forhold hvor det kunne vært OK å spøke om slikt, men jeg får gå inn i tenkeboksen...

TS

Anonymkode: 34410...077

Annonse
Skrevet

Søster? Innafor. Mamma? Nei. 

• Liker 23
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du bør kanskje analysere deg selv litt å finne ut hvorfor du tror at du kan bestemme hvordan andre skal ordlegge seg.

Anonymkode: caf31...941

Jeg kan ikke bestemme hvordan andre skal ordlegge seg, men å si at man hadde fått traumer er et veldig sterkt ord å bruke. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke greit

Anonymkode: 67312...7e8

Skrevet

Bare ordet sengelappen brukt i forbindelse med eget barn er over grensen for meg. Er så glad mamma aldri har brukt det ordet og mitt navn i samme setning 🤯

Skrevet
8 minutter siden, Merricat skrev:

Bare ordet sengelappen brukt i forbindelse med eget barn er over grensen for meg. Er så glad mamma aldri har brukt det ordet og mitt navn i samme setning 🤯

Vet du alle samtaler moren din har hatt? 😅 

Anonymkode: ff498...454

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...