Gå til innhold

Liker du best å invitere til jul, eller bli invitert til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sånn som helst feirer jul hjemme i eget hus. Kan gjerne invitere andre til meg, enten det er foreldre, søsken med familie eller svigerslekt. Samboer er også sånn, så i løpet av de 9 årene vi har vært sammen har vi vært borte i to år, og ellers vært hos oss. Jeg liker å være hjemme fordi jeg synes det er stress å reise bort, er veldig hjemmekjær. Da liker jeg bedre å stelle hjemme og fikse en hyggelig jul for de rundt meg. Nå som vi også har brukt de siste to årene på å produsere unger. Liker jeg tanken på å skape tradisjoner hjemme for de. 

Tvillingsøsteren min er motsatt. Hun tar med mann og barn og reiser bort hver jul. Hun hater å styre og stelle og synes det er fantastisk å komme til andre og slippe det ansvaret.

Hva med deg? Liker du best å invitere til jul, eller liker du best å bli invitert til jul?

Anonymkode: dbd5b...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli invitert. Ferdig servert mat er alltid kjekt 😊

Anonymkode: dee0b...6bc

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli invitert. Ferdig servert mat er alltid kjekt 😊

Anonymkode: dee0b...6bc

Det du nevner og at jeg kan dra hjem når jeg føler meg ferdig

Anonymkode: 729a2...4a8

• Liker 1
Skrevet

Invitert, foretrekker å kunne dra hjem når jeg ikke orker mer selskap =D

Anonymkode: ecdc9...fa4

Skrevet

Det er deilig å slippe alt stresset det medfører å ha gjester selv om jeg kan like å være vertinne, så jeg liker best å bli bedt bort. 

Skrevet

Jeg liker å ha besøk og syns det er bare koselig å lage mat for meg selv og familien og evt andre som er her.

Men. Jeg liker best å bli invitert og være på julebesøk, for da kan jeg reise hjem når jeg ikke orker mer folk rundt meg. 

Anonymkode: 59562...798

Skrevet

Ja takk, begge deler. Men mest behagelig å være gjest så klart. 

Anonymkode: bc777...744

Skrevet

Jeg liker best å invitere. Det er mer jobb, men jeg liker å lage mat, pynte og gjøre det hyggelig. 

Skrevet

Hadde vi hatt plass så er jeg en av dem som liker å være vertskap :) jeg elsker å leke med bordpynt, elsker å lage mat og generelt ha mennesker på besøk. 

Anonymkode: 5dd74...558

Skrevet

Best å bli invitert, selvfølgelig! Du slipper masse pes, kommer til dekket bord, og kan gå når du vil. 

Skrevet

Jeg synes det er slitsomt å ha besøk, så jeg synes det er fint å bli invitert bort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...