AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Jeg har aldri hatt sex før, hva burde jeg gjøre for at det skal virke som jeg er erfaren? Jeg er en kvinne i 20-årene om det skulle ha noe å si og jeg har ikke lyst til å si at jeg er jomfru. Anonymkode: e5877...b7c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Spill avslappet Unngå planlegging av noe som helst, bare slapp av og prøv å nyt. Og sørg for å bli ordentlig tent. Anonymkode: b6d83...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Dette er heldigvis for deg en mye enklere oppgave for damer enn for menn. Menn avsløres fort hvis de ikke greier å få pikken inn, hvis de er keitete når de tar initiativ til en ny stilling, eller hvis bevegelsene er veldig stakkato. Du trenger bare å være avslappet, kanskje ta initiativ til en eller to ting (suge han, for eksempel) og ellers lukke øynene og nyte! Anonymkode: 6a0ad...44e
Ardenus Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 Du sier at du ikke vil fortelle at du er jomfru, men det hadde hjulpet deg og han mye ved å fortelle det. Da kan han være forsiktig og ta hensyn, hvis han antar at du ikke er jomfru så kan det hende at han bare peiser på og det kan gjøre vondt for deg, hva er vitsen med det? Ingen skam å være jomfru, heller omvendt mener jeg. Fortell du 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt sex før, hva burde jeg gjøre for at det skal virke som jeg er erfaren? Jeg er en kvinne i 20-årene om det skulle ha noe å si og jeg har ikke lyst til å si at jeg er jomfru. Anonymkode: e5877...b7c Vær ærlig om at du er jomfru. Det ligger stolthet i det. Du vil også bli behandlet generelt i forholdet med den ekstra respekten du fortjener. Ikke gi bort jomfrudommen til hvem som helst nå når du først har vært fornuftig så lenge... Anonymkode: 103a6...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #6 Skrevet 22. desember 2018 Det er lett, bare prøv å ikke vær synlig nervøs, vær avslappet, og se på video av hvordan man runker en pikk så gjør du det i et minutt eller to, og video av hvordan man rir, så tar du initiativ til å ri han et par minutter. Ikke gjør så mye ut av det, bare la ting falle seg naturlig. Det er veldig viktig at du er skikkelig våt, så hvis han prøver å fremskynde det før du er ordentlig våt så si "vent, slikk meg" da høres du selvsikker og erfaren ut (du trenger ikke å suge han) . Lykke til:) Anonymkode: 1525d...5af 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 22. desember 2018 #7 Skrevet 22. desember 2018 Vær ærlig, en mann setter pris på å være den første. Jeg er en av de, men finner ingen som er det lenger, det er trist 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #8 Skrevet 22. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt sex før, hva burde jeg gjøre for at det skal virke som jeg er erfaren? Jeg er en kvinne i 20-årene om det skulle ha noe å si og jeg har ikke lyst til å si at jeg er jomfru. Anonymkode: e5877...b7c Du trenger ikke si at du er jomfru med mindre du føler for det pga at han må være forsiktig og å ta litt hensyn så du får det deilig😊 Anonymkode: 94b21...191
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #9 Skrevet 22. desember 2018 34 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Vær ærlig, en mann setter pris på å være den første. Jeg er en av de, men finner ingen som er det lenger, det er trist Vel nå er det faktisk hennes privatsak og ikke noe noen andre har noe med. Og du burde stoppe å legge kvinnens verdi i om hun er jomfru eller ikke. Det er ikke trist at få er jomfruer , det er flott at kvinner sin seksualitet har blitt mer akseptert og selvstendig. Det er trist at du har så maktsyk syn på kvinner at du føler det er stas å være en kvinnes første. Kvinner i dag har sex for egen del og ikke for å få mannen til å føle seg kul og markere eieskap på henne som før i tiden Anonymkode: 1525d...5af 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 Første gangen er vond, rar og det kommer mange ekle lukter. Si i fra, tør å stille spørsmål og ha samtaler underveis, så kan opplevelsen bli mye bedre, kanskje til og med morsom! I stedet for klein. Du kommer aldri til å klare å fake erfarenhet, men det går fint. At du er åpen om det men likevel interessert i å ha en fin stund med han og prøve litt forskjellig vil hjelpe på. Og til de som roser deg for å vente, fuck de. Ikke tenk på sex som noe du bruker opp eller som et betalingsmiddel til mannen som har den høyeste prisen. Alt det er, er en fin stund som gjør godt for deg om du setter dine grenser og finner ut hva du ikke aksepterer. Jeg ser på det som en treningsøkt blandet med romantikk! Husker min første gang veldig godt. Hadde en kjæreste som tok kjempegodt vare på meg da han visste det var min første gang. De 3 første gangene var kjempevonde! Det ble først deilig den fjerde gangen. Kunne aldri faket erfarenhet med den smerten. Anonymkode: 29fcf...642 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lett, bare prøv å ikke vær synlig nervøs, vær avslappet, og se på video av hvordan man runker en pikk så gjør du det i et minutt eller to, og video av hvordan man rir, så tar du initiativ til å ri han et par minutter. Ikke gjør så mye ut av det, bare la ting falle seg naturlig. Det er veldig viktig at du er skikkelig våt, så hvis han prøver å fremskynde det før du er ordentlig våt så si "vent, slikk meg" da høres du selvsikker og erfaren ut (du trenger ikke å suge han) . Lykke til:) Anonymkode: 1525d...5af Det å ri en mann kan jeg aldri tenke meg passer for en nybegynner dersom mannen ikke vet at hun er jomfru. Det tok meg noen år å bli fortrolig i den stillingen, jeg følte meg alltid klønete og at jeg gjorde ting feil. Det gikk seg til med tiden når jeg ble litt tryggere. Har lest mange tråder på bare dette forumet også, om jenter som er usikre og vet ikke helt hvordan de skal gjøre det når de rir. TS - hvis du ikke vil si det, når det kommer til stykket engang, så bare gjør det du føler for er naturlig for deg der og da. Ikke tenk så mye. Nyt heller. (Kan hende det gjør vondt første gangen, men det trenger ikke gjøre det.) Anonymkode: 66433...bac 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #12 Skrevet 22. desember 2018 Vær nysgjerrig, leken og ærlig. Anonymkode: 3e3e8...e1a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #13 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vær nysgjerrig, leken og ærlig. Anonymkode: 3e3e8...e1a Og du, Rom ble ikke bygd på en dag. Alt må ikke testes ut første gang. Anonymkode: 3e3e8...e1a 1
Master1 Skrevet 22. desember 2018 #14 Skrevet 22. desember 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt sex før, hva burde jeg gjøre for at det skal virke som jeg er erfaren? Jeg er en kvinne i 20-årene om det skulle ha noe å si og jeg har ikke lyst til å si at jeg er jomfru. Anonymkode: e5877...b7c Det lureste du kan gjøre er å fortelle han det Da har han som Mann muligheten til å gjøre ting litt anderledes for å få deg til å føle deg trygg ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå