Gå til innhold

Hvor mye bruker du på julegaver til venninner/venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som bruker syykt mye på meg. Har virkelig ikke mulighet til å gi samme verdi tilbake... Og synes det blir for voldsomt når man er oppi 500++ 
Hvor mye bruker du ??

Anonymkode: edb3d...2e0

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ingenting. Vi sluttet med gaver etter ungdomsskolen. Gir kun til familie og samboer.

Skrevet

Pleier å avtale en ca. pris med de få venninnene jeg bytter gaver med. Ender som regel opp på 150-200 kr. 

Anonymkode: 560b4...46c

Skrevet

Gir bare til en venninne.  Gir for mellom 200-300 kr. 

Skrevet

0,-. Vi møtes før jul og gjør noe hyggelig sammen i stedet.

Skrevet

Har ikke noe fast sum...finner det jeg syns er fint/passer til vennen. I år varierer det alt fra 50-150-200 på vennegavene. 

• Liker 1
Skrevet

Rundt 500 til mine to nærmeste venninner... Men har en tanke om at jeg ikke har lyst til å styre med gaver neste år, bare til sønnen min...men de andre synes jo det er såååå kooooselig. Synes det er et styr jeg, eneste jeg liker å kjøpe gaver til er sønnen min, jeg hva han trenger og hva han liker og ønsker seg. Med andre så synes jeg det er så vanskelig, selv kjøper jeg jo alt jeg trenger så jeg er ikke lett å skaffe gave til jeg heller... 

• Liker 2
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

100-200kr. Gir til 5 venninner i år.

Skrevet

200

Gir til 5 venninner

Anonymkode: 00aa1...cce

Skrevet
11 timer siden, Faerunpedia skrev:

Ingenting. Vi sluttet med gaver etter ungdomsskolen. Gir kun til familie og samboer.

Samme her. Får sporadisk gave i blandt av enkelte og da er det ting til 10-30kroner. 

Anonymkode: d7b6f...065

Skrevet

150-200kr. Har kjøpt til 5 venninner i år. :)

Skrevet

Gir ikke gave til alle venner,de fleste av oss har blitt enig om å heller gjøre noe hyggelig sammen.

Bruker ca 350 kroner på dem jeg gir til. Føler også jeg må gi til barna deres,og da kommer det fort opp i 400 kroner per barn. Det blir ganske dyrt etterhvert,men føler jeg må gjøre det fordi det er forventet. Dersom jeg får barn selv kommer jeg til å gjøre avtale om å ikke kjøpe til hverandres barn. 

Anonymkode: b43d8...d55

Skrevet

Om jeg kunne bestemt 200-300kr. Men i vennegjengen har vi satt en grense på 100kr. Jeg forstår den veldig godt da ikke alle har like mye penger å rutte med, men ... da kunne nesten en kveld med kos, uten presanger, vært bedre da det er et slit å finne noe til 100kr 😬 

Anonymkode: 7c447...eda

Skrevet

0

Anonymkode: f6e24...bad

Skrevet

200-500.

Anonymkode: 273a2...425

Skrevet

Min bestevenninne: Barna får vel gaver for ca 3-400 kr hver, hun får gaver for 300 kr, i tillegg får hun og samboeren en samlet gave til ca 300 kr. Jeg synes det er stas å gi gaver, men forventer ikke noe tilbake. 

Andre venninner: gaver for ca 2-300 kr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...