Nanella Skrevet 7. desember 2005 #42 Skrevet 7. desember 2005 Jeg liker rosa jeg. Syns det er fint, men kommer jo litt ann på stilen ellers ja. Vet om noen som har rosa bobblejakke ol i voksen alder og det blir litt fjortis for min smak...
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 7. desember 2005 #43 Skrevet 7. desember 2005 Noen av mine fineste overdeler er i rosa. Kjøpt i Paris og jeg elsker dem!
Transe Skrevet 8. desember 2005 #44 Skrevet 8. desember 2005 Har en rosa kjole. Kan jeg ikke bruke den da?
Blåklokke Skrevet 11. desember 2005 #45 Skrevet 11. desember 2005 Klart du kan bruke den rosa kjolen din ! Men pass på at tilbehøret ikke blir for sukkersøtt, så du ser ut som en italiensk iskrem. Selv synes jeg at rosa er en pen og feminin farve, men jeg holder meg vekk fra sjokkrosa og altfor sukkersøt rosa. Jeg liker den litt kalde "støvete rosa" nyansen (som er lekker til f.eks. brunt) og ellers litt dempet rosa. Rosa kan være veldig pent opp til ansiktet dersom man har litt lys hud. Synes jeg, da..
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #46 Skrevet 1. september 2006 Jeg tror ikke jeg har et eneste rosa plagg i garderoben min pr dags dato. Det er fint på andre men min stil er mer i retning svart/grå/hvit/beige. Men jeg har faktisk lyst på noe rosa tilbehør i høst, f.eks en rosa paraply. Eller et rosa skjerf.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå