Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg elsker rosa. :-) Og det er en farge jeg først begynte å like i voksen alder. :ler:

Og da jeg oppdaget at det er en av de fargene jeg kler best, begynte jeg å bruke det mye også.

Det ble vel mer forbundet med småjenter før tror jeg, etter at rosa kom inn i butikkene igjen for fullt har vel det forsvunnet?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forbinder ikke rosa med barn, men personlig er det heller ikke en farge jeg overdriver med. En topp, et sjal/skjerf, øredobber eller lignende synes jeg er stilig. Både i sterk ceriserosa og i en lys dus tone.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har en sans for sjokkrosa, og jeg er 21... Jeg føler meg ikke som en liten unge i rosa tøy, men hvem vet hvordan andre ser på meg? jeg blander alt mulig rart til en personlig stil, og gir egentlig blanke i hvordan folk oppfatter meg..

Men du ser meg nok aldri i helrosa joggedress eller noe, kan bli for mye av det gode

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Rosa kan være en veldig tøff farge!

Selv foretrekker jeg de sterke rosa-fargene fremfor pastell-rosa.

Rosa trenger ikke være en sukkersøt farge, det kommer helt an på resten av stilen din!

En stilig knall rosa topp sammen med en tøff svart bukse og kick-ass støvletter kan være både røft og frekt en kveld på byen!

Enig.

Gjest siri piri
Skrevet

mener å huske at hun presterte å si noe som 'vil ikke være helt marshmallow heller da..'

artig utsagn! :roll:

Skrevet

Det gjelder alltid det:) synes ikke selv at jeg ser såååå ung ut da men har alltid hørt at jeg ser yngre ut enn jeg er; skal sies at jeg er liten og tynn da, det hjelper jo litt, er bare 1.64 cm..

Skrevet

Jeg elsket rosa i 6-års alderen, i ungdommen hatet jeg rosa. Nå eeeeeelsker jeg rosa igjen! :ler: (er 25 nå)

Bruker lysrosa topper, tilbehør etc. Men ikke rosa bukser!!

Skrevet
Jeg har begynt å like rosa. Er 21 år.

Hva symboliserer den fargen? Og er den bare for småjenter?

Rosa - bare for småjenter og berter! :sjarmor: *få kg på nakken*

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. jeg er 30, men bruker ennå rosa av og til....det er faktisk den fargen jeg kler best sier alle til meg..uheldigvis kanskje..jeg vil jo ikke kle meg som en småjente hele livet :ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er veldig glad i rosa og bruker det mye, både pastell og cerise. Men kombinerer alltid med en annen farge, jeans, hvitt eller sort.

(Da tar vi den ROSA sangen dere, den ROSA sangen!! :ler: )

Skrevet

(Da tar vi den ROSA sangen dere, den ROSA sangen!! :ler: )

Passer bra nå! :rosasmil:

:hoho:

Skrevet

Har fått høre av kompiser at rosa er en "bimbofarge" ... :roll:

Men jeg bruker fremdeles ofte den fargen jeg...

:wink:

Smaken er som baken osv...

Det viktigste er jo at man ikke overdriver og at fargen er kledelig!

:babyjente:

• 7 måneder senere...
Skrevet

Nei den er ikke forbeholdt barn. Men jeg synes derimot veldig mange barn og voksne som går i lys rosa kler det dårlig. Man ikke være bleik eller gusten i huden. Da kler man ikke rosa. Det er flere mørkhårete som kler lys rosa enn lyse. Men også de lyse med litt gyllen hun kler rosa.

Rosa er en nydelig farge på dem som kler det.

Skrevet

Jeg er trettien og har elsket rosa i hele mitt liv. Og bruker det stadig :)

Skrevet
Pastellrosa passer ikke til meg som er brunette, men blonde jenter kan kle det. Liker knallrosa, det er tøft :)

- Og vi som er helt mørke. Er den fargen jeg får mest kompliment for. Men etter en periode på 80-tallet da alt jeg hadde var rosa, går jeg for en litt mer moderat bruk av farven. Men jeg har en lekker rosa drakt som jeg føler meg fin i. Har også en knall rosa selskapskjole, diverse vesker, sko mm.

Skrevet

Rosa i moderate mengder, feks sammen med svart er riktig så flott, og langt fra bare for småjenter.

Skrevet

Jeg elsker rosa, og har og masse rosa. Er en farge jeg alltid har likt og jeg klær klærne godt. Jeg har drakt og selskapskjole, masse gensre, topper, smykker, sko, vesker. Hadde veldig lyst til og kjøpe meg rosa kåpe i år og, men siden jeg slanker meg, så får jeg heller vente til neste vinter for da skal jeg være ferdig slanka.

Skrevet

Jeg elsker rosa! :)

Da jeg var liten hatet jeg den fargen, men de 2 siste årene har det tatt helt av! Jeg har fått litt "kjeft" av sjefen min. Hun har ment lenge at det er på tide å kjøpe klær i andre farger. Med andre ord, hun sier hun er drittlei av å se meg i rosa klær. Det samme sier typen... :sjenert:

Skrevet

Tja, jeg synes rosa er en ganske barnslig og "useriøs" farge (kan ikke helt beskrive hva jeg mener med det). Og jeg har inntrykk av at de som først går med rosa, gjerne går med mye rosa, og det ser bare tåpelig ut.

Skrevet

Jeg syns lys rosa og gammelrosa er fint på topper og gensere men rosa jakke, bukse og sko syns jeg er fjortis. Liker heller ikke sterk rosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...