Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har begynt å like rosa. Er 21 år.

Hva symboliserer den fargen? Og er den bare for småjenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Jeg synes ikke rosa bare er for småjenter.

Rosa kan være stilig på sko, tilbehør, eller på en vårlig/sommerlig topp. Nå på våren/sommeren blir i hvert fall jeg åpen for mer fargebruk.

Personlig ville jeg nok ikke kjøpt store plagg i rosa, da tenker jeg på bukser, jakker osv. Det synes jeg er forbeholdt småjenter.

Skrevet

jeg er 24 år, og elsker rosa, men det finnes jo grenser for hvor mye rosa man kan ha på seg da:) Ingen som ser rart på meg når jeg går i rosa, men det skal jo sies at jeg går som barn på bussen enda :ler:

Gjest Xavia
Skrevet
Ingen som ser rart på meg når jeg går i rosa, men det skal jo sies at jeg går som barn på bussen enda :ler:

:o Barn på bussen? Ser du altså ut som du er under 16 år?? Gjelder det bare når du går i rosa, eller alltid?

Skrevet

Rosa KAN være ok, kombinert med andre farger, f.eks rosa og svart, men det er ikke en farge jeg har sansen for, nei, fordi jeg asosierer det med Barbie og, ja, barn.

Den blir litt for sukkersøtt for meg.

Skrevet

Selv elsker jeg rosa, og bruker mye av det. Men jeg er mer glad i sterke rosa farger, som cerise eller mørkere.

Lyse rosa passer best synes jeg på vesker og annet tilbehør, sko eller selkapskjoler.

Har ikke rosa bukser da, men har både gensre og jakke, og har en lys rosa selskapskjole.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner mange som går i rosa, både voksne og ungdommer. Kunne dog aldri tenkt meg å gå i den fargen selv, fordrar den ikke :roll:

Gjest Purple
Skrevet

Jeg liker rosa, dog i moderate mengder. En genser eller en topp f.eks. Rosa bukser blir for mye.

Så nettopp ei nydelig rosa kåpe, men fant ut at den ble litt for mye, og tok heldigvis til fornuft. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Så nettopp ei nydelig rosa kåpe' date=' men fant ut at den ble litt for mye, og tok heldigvis til fornuft. :ler:[/quote']

:ler:

Gjest Anneli
Skrevet

Rosa kan være kjempefint på noen. Har ei venninne som ser nydelig ut hver gang hun kler seg i noe rosa. :rosasmil: På meg er det derimot ikke en spesielt heldig farge. Har sett at det er mye rosa i butikkene nå. Det er en fin farge nå som vi går varmere årstider i møte, så vel for barn som for voksne som kler det. Personlig holder jeg meg likevel heller til turkis, blått, grønt ol. :ler2:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes rosa er fint så lenge man ikke tar av, slik som hun ene deltakeren i Shopaholic,....

Gjest Xavia
Skrevet
Jeg synes rosa er fint så lenge man ikke tar av' date=' slik som hun ene deltakeren i Shopaholic,....[/quote']

Enig, hun var jo bare tragisk!

Skrevet

Jeg har flere rosa plagg, jeg synes det er gøy å ha klær med litt farge på, for jeg innså en dag for ikke så lenge siden at alle klærne mine var enten blå, grå, svarte eller grønne, og i kjedelige nyanser i tillegg :) . Så nå har jeg gått litt nuts i butikkene og kjøpt klær som er rosa, oransje, klargrønne, røde, og så videre. Har vært veldig gøy å leke litt med stilforandring :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes rosa er fint så lenge man ikke tar av' date=' slik som hun ene deltakeren i Shopaholic,....[/quote']

Ja, hun tok jeg helt av!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, hun tok JO helt av skulle det være ;)

Skrevet
Jeg liker rosa, dog i moderate mengder. En genser eller en topp f.eks. Rosa bukser blir for mye.

Så nettopp ei nydelig rosa kåpe, men fant ut at den ble litt for mye, og tok heldigvis til fornuft. :ler:

:enig_animasjon:

Skrevet

Rosa kan være en veldig tøff farge!

Selv foretrekker jeg de sterke rosa-fargene fremfor pastell-rosa.

Rosa trenger ikke være en sukkersøt farge, det kommer helt an på resten av stilen din!

En stilig knall rosa topp sammen med en tøff svart bukse og kick-ass støvletter kan være både røft og frekt en kveld på byen!

Gjest gjest1
Skrevet

Pastellrosa passer ikke til meg som er brunette, men blonde jenter kan kle det. Liker knallrosa, det er tøft :)

Gjest Leola
Skrevet

Rosa klær, bleiket hår og musehaler på voksne jenter er noe av det verste jeg ser.

Rosa er fint når man ikke overdriver.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Ikke lenge siden jeg også ble spurt om jeg skulle ha barnebillett når jeg skulle ta bussen, men jeg er 26... :oops:

...og går ikke i rosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...