AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Mange østlendinger har en del fordommer mot nordlendinger, men hvorfor er det slik at bergensere liker nordlendinger og omvendt? Anonymkode: ca450...b2e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Hvor har du dette fra? Jeg er nordlending selv, og mange gutter sørpå som kommer i kontakt med meg liker nå meg godt Anonymkode: e86c3...6f3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Vi er ærlige kystfolk som har levd av havet. Østlendinger har jo mest levd av å snuske på andre, og er dermed redde for nordlendinger som er direkte. Anonymkode: ba836...b55
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du dette fra? Jeg er nordlending selv, og mange gutter sørpå som kommer i kontakt med meg liker nå meg godt Anonymkode: e86c3...6f3 Jeg skrev MANGE østlendinger, ikke ALLE. Les før du kommenterer Hvor jeg har det fra? Jeg har hørt i mange mange år om at bergensere og nordlendinger passer bra sammen. Anonymkode: ca450...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå