Gå til innhold

Smykkene mine - vil dere se?

Mulle7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Så fine de er! Blir så imponert over kreative mennesker som lager så flotte ting!

Hva gjør du med smykkene? Selger du, gir du i gave, eller lager du ting du vil bruke selv?

Hvordan har du lært dette?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de er! Blir så imponert over kreative mennesker som lager så flotte ting!

Hva gjør du med smykkene? Selger du, gir du i gave, eller lager du ting du vil bruke selv?

Hvordan har du lært dette?

Tusen takk!

og JA til alle spørsmålene! :wink: Selger en del (venner og bekjente, smykkeparties og litt nettbutikk), gir i gaver OG lager ting til meg selv...

Er selvlært, har knapt nok lest en instruksjon av hvordan ting skal lages. Begynte med veldig banale og enkle ting, og prøvde meg på nye ting etter hvert, også noen andre teknikker som ikke er vist her. Lar meg naturligvis også inspirere av andre smykker jeg ser...

Veeeeldig gøy! :):hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjempeflott :klappe: flink er du! Jeg har også begynt å prøve meg på smykkelaging, men knutekjeder. Kunne tenk meg å prøve på slike kjeder som du har; hvor kjøper du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempeflott  flink er du! Jeg har også begynt å prøve meg på smykkelaging, men knutekjeder. Kunne tenk meg å prøve på slike kjeder som du har; hvor kjøper du det?

Hei Gjest,

Hva slags type kjede blant bildene tenkte du på da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er!

Syns det smykket med hjertet var veldig fint!

Nettbutikk sa du? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis du oppfattet det slik punkyB!

Nå har jeg tatt bort den ene linjen i innlegget over jeg regner med du refererte til! Det var kun ment som info til Marii over - og altså info om et objekt som ikke en gang var til salgs...!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest,

kjedene av metall kan du også kjøpe i hobbybutikk med normalt, greitt utvalg. Finnes vanligvis i pakninger med 1 meter. Disse kan kuttes opp etter ønske og lengde, f.eks. til armbånd mm, og påsettes låser.

Svevekjedet med ravstener er lagd med smykkewire (og "crimps") som er veldig lett å tre perler på. Smykkewire får du også i hobbybutikk.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...