AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Håper noen med litt mer erfaring enn meg kan hjelpe meg litt. Har fått en del små hudfargede nupper i panna som jeg tenkte å rense vekk. Gikk derfor til innkjøp av Shiseido ibuki purifying cleanser, ble anbefalt denne på parfymeriet med beskjed om å bruke den morgen og kveld og smøre med fuktighetskrem etterpå. Jeg begynte på mandag kveld, og i går kveld (torsdag) ble huden veldig tørr etter bruk, spesielt i kinnene. Smurte med fuktighetskrem som vanlig. Idag har huden vært veldig sår og litt rød, nesten som følelsen av å være solbrent. Har ikke brukt den idag, men bare smurt gjentatte ganger med en skikkelig feit fuktighetskrem. Hva skal jeg gjøre nå? Trodde jeg gjorde huden en tjeneste ved å rense den, men det har jo bare blitt verre. Det svir og er litt sårt i kinnene. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å hjelpe huden min igjen? Vil ikke gjøre det enda verre, så kanskje best å bare la det være? Anonymkode: 80e08...8aa
Mann3030 Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Det blir som regel verre før det blir bedre. Ser ikke om det fungerer eller ikke før om 4 dager. Tidligst.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 1 minutt siden, Mann3030 skrev: Det blir som regel verre før det blir bedre. Ser ikke om det fungerer eller ikke før om 4 dager. Tidligst. Til og med jeg skjønner at jeg ikke skal fortsette når huden reagerer på denne måten... Anonymkode: 80e08...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 Syns det sto "tror jeg skadet hunden min", så jeg ble rimelig sjokkert over at du brukte shiseido cleanser på bikkja... 😳😂 Men nei, da leste jeg heldigvis feil! Når det er sagt, så skal man vel ikke rense huden hver eneste dag, uansett produkt? 🤔 tror jeg hadde tatt en pause, å latt huden få fukt noen dager. Anonymkode: b537f...072 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #5 Skrevet 21. desember 2018 Prøv å smøre deg med Bepanthen salve, som du får kjøpt på apoteket. Den er beregnet på sår barnehud og fungerer ypperlig på voksen tørr og sår hud også. Den tetter ikke porene. Anonymkode: 4a3c6...3a6
Nerine_ Skrevet 21. desember 2018 #6 Skrevet 21. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det sto "tror jeg skadet hunden min", så jeg ble rimelig sjokkert over at du brukte shiseido cleanser på bikkja... 😳😂 Men nei, da leste jeg heldigvis feil! Når det er sagt, så skal man vel ikke rense huden hver eneste dag, uansett produkt? 🤔 tror jeg hadde tatt en pause, å latt huden få fukt noen dager. Anonymkode: b537f...072 Jo huden bør renses hver kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå