majan Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Ja nå er jeg igang med maset om vin, jeg har ikke peiling, jeg har enda ikke smakt en god hvitvin som jeg virkelig har "falt" for.... Så jeg lurer på om noen kan gi noen forslag til en hvitvin som er god og drikke uten tilbehør( vi skal ha den på selve festen etter middagen)
Gjest Lea Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Regner med at det ikke skal være av de aller dyreste vinene? I så fall synes jeg at Ars Vitis er god. Dessuten har den en dekorativ flaske.
Lillesøster Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Chablis drikker alle mine venner, jeg sverger bare til rødvin da.
Gjest uri Skrevet 2. april 2005 #4 Skrevet 2. april 2005 Jeg har nettopp "lært" å drikke vin, og den jeg falt for er en som heter Blue Angel. Kjempe god, og billig. :-)
sommerbrud04 Skrevet 2. april 2005 #5 Skrevet 2. april 2005 Jeg er ganske kresen når det gjelder vin, men jeg liker godt en som heter Riesling. Tror hele navnet er Loosen Riesling Kabinett. Det er en mørk flaske med hvit etikett. Veldig god også når man skal drikke utenom maten.
Gjest lillelou Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 Loosen Riesling kabinett er veldig god, og ganske søt. Mye vin for pengene.Loosen-vinene generell er gode, Riesling kabinett er den som er minst søt. Ellers kan jeg anbefale Lindemans bin 65 chardonnay fra Australia-ikke klissen, men med fin sødme.
Gjest Jullan ikke pålogget Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Los Vascos er veldig god. Fruktig og god. Lindemans Cawarra er også en bra vin. Frisk,middels fyldig og enkel å drikke.
linky Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 vi har kjøpt Riesling kabinett, hvitvin. den er kjempegod, og noe som de fleste liker. kan annbefales..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå