AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Tenker dere at det er et behov? Skrevet med en og han sier han ikke er interssert i forhold. Tror dere det er tilfelle eller evt ikke annet enn sex med meg? Anonymkode: f7f8a...c00
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Snakker for meg selv her, men noen måneder etter det ble slutt mellom meg og eksen, var jeg kun ute etter sex med andre, og ikke et forhold igjen. Så ja, man har nok et behov for sex uten å nødvendigvis være klar for et forhold Anonymkode: 9f893...87b 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Tenker at det er greit å kun ville ha sex så lenge man er ærlig om det for jeg syns det er dårlig gjort å la noen utvikle følelser også vil man ikke det samme. Han fyren din er jo ærlig om at han ikke vil ha forhold så da er det jo bare sex han vil ha, så hvis du har følelser eller håper på at han skal få det er ikke dere to den rette kombinasjonen Anonymkode: 67eca...948 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 Tenker at det er kjempebra at han er ærlig om det. Lett å forholde seg til. Har hatt perioder der jeg bare vil ha sex selv og det er selvfølgelig mye lettere med likesinnede. Anonymkode: 88073...354
Akhenaton Skrevet 21. desember 2018 #5 Skrevet 21. desember 2018 Det er vel ikke så rart. "Alle" mennesker har behov for sex. Det samme kan neppe sies om forhold.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Skrevet 21. desember 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere at det er et behov? Skrevet med en og han sier han ikke er interssert i forhold. Tror dere det er tilfelle eller evt ikke annet enn sex med meg? Anonymkode: f7f8a...c00 Ja, det betyr at han bare vil ha sex med deg. Og ja, det betyr at han ikke kommer til å bli kjæresten din selv om du ligger med han. Du må selv finne ut om du syns det er vits å ligge med en mann som bare er ute etter å bruke deg til å fylle egne behov. Hvis du egentlig vil ha kjæreste: dropp det og ønsk han lykke til videre med jakten på gratis-horer og kjønnsykdommer. Anonymkode: 7da9e...b7f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2018 #7 Skrevet 21. desember 2018 Det er jo en ærlig sak å si det på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #8 Skrevet 21. desember 2018 Det er absolutt det, men klarer ikke å forholde meg til det. I utganspunktet ute etter forhold. Så derfor redd jeg får følelser, men alllikevel klarer jeg ikke la være å leke med den tanken om sex med han. Pyton. Kanskje håp at han skal like meg etter. Anonymkode: f7f8a...c00
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #9 Skrevet 21. desember 2018 Tenker at jeg skal holde meg langt unna dem. Anonymkode: c9133...d34 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #10 Skrevet 21. desember 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det er absolutt det, men klarer ikke å forholde meg til det. I utganspunktet ute etter forhold. Så derfor redd jeg får følelser, men alllikevel klarer jeg ikke la være å leke med den tanken om sex med han. Pyton. Kanskje håp at han skal like meg etter. Anonymkode: f7f8a...c00 Du er jo fri til å gi det et forsøk, men da skal du være sikker på at du ikke kaller han player eller andre saker dersom du bli avvist senere.. Anonymkode: 13d6a...723
Nerine_ Skrevet 21. desember 2018 #11 Skrevet 21. desember 2018 Det er jo helt fair å si at man kun ønsker sex, ikke kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #12 Skrevet 21. desember 2018 Ærlige fornuftige mennesker. Hvorfor prøve å gi uttrykk for noe annet , når du kun er ute etter et ligg Anonymkode: 4d7ba...d73
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #14 Skrevet 21. desember 2018 Tenker at kombinasjon er det beste, men ser langt mer ned på de som er ute etter forhold. De som som uoppfordret sier de søker forhold er søppel for min del. - K 26 Anonymkode: 65eb7...5ab
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #15 Skrevet 21. desember 2018 Det er en ærlig sak, og det er flott at de er åpne om det fra børjan av, så kan man selv velge om det er noe man selv ønsker å gå inn i eller ikke. Anonymkode: c746f...4a0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #16 Skrevet 22. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt det, men klarer ikke å forholde meg til det. I utganspunktet ute etter forhold. Så derfor redd jeg får følelser, men alllikevel klarer jeg ikke la være å leke med den tanken om sex med han. Pyton. Kanskje håp at han skal like meg etter. Anonymkode: f7f8a...c00 Det skjer aldri så det er ikke noe å satse på. Han vil ikke ha forhold så han kommer ikke til å like deg mer om du så skulle hatt sex med han et år. Dropp det Anonymkode: 67eca...948 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #17 Skrevet 28. desember 2018 Tenker jo så klart ingenting negativt om dem. Forhold er ikke for alle, men allikevel vil man jo ha sex. Men problemet er bare de som lurer jenter og manipulerer dem til å tro at han er ute etter et forhold slik at han bare kan få sex. Å leke med andre følelser er ikke greit! Anonymkode: 3616f...828 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #18 Skrevet 30. desember 2018 Tenker at de kommer til å bli ensomme når de kommer opp i årene, og ikke har så stort "utvalg" lenger, og tenker på alle de sjansene de hadde til å finne noen å dele livet med, som de kastet bort. Anonymkode: 1c6e1...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå