AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Del Skrevet 21. desember 2018 Jeg skal pusse opp kjøkkenet, og skal ha et grått ikea bodbyn ( https://m2.ikea.com/se/sv/kok/bodbyn-gra-pub104f08a1), med hvit benkeplate. Av praktiske grunner ønsker jeg fliser på gulvet, men hvilken farge burde jeg velge ? Anonymkode: 346ff...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Del Skrevet 21. desember 2018 Jeg hadde gått for mørkt grått hvis det var mitt kjøkken. Anonymkode: 62243...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Del Skrevet 21. desember 2018 Grått og hvitt blir nokså klinisk kjedelig. Hva med litt farge på gulvet, som lysegrønn? Anonymkode: 60900...b1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Del Skrevet 21. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal pusse opp kjøkkenet, og skal ha et grått ikea bodbyn ( https://m2.ikea.com/se/sv/kok/bodbyn-gra-pub104f08a1), med hvit benkeplate. Av praktiske grunner ønsker jeg fliser på gulvet, men hvilken farge burde jeg velge ? Anonymkode: 346ff...4d0 Hvilke praktiske grunner? Alt av glass knuser når du mister det på gulvet, knallhardt å gå på, mye jobb å skifte om du angrer deg, kaldt om du ikke legger varmekabler under, fugene blir veldig stygge veldig fort. Kan ikke se en eneste god grunn til å legge flis på et kjøkken. Anonymkode: 12e1e...108 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #5 Del Skrevet 21. desember 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke praktiske grunner? Alt av glass knuser når du mister det på gulvet, knallhardt å gå på, mye jobb å skifte om du angrer deg, kaldt om du ikke legger varmekabler under, fugene blir veldig stygge veldig fort. Kan ikke se en eneste god grunn til å legge flis på et kjøkken. Anonymkode: 12e1e...108 Fordi utgangen til terrassen og hagen er på kjøkkenet, og fordi vi har dyr så må jeg vaske gulvet flere ganger i uka. Fliser tåler vann/fugtighed bedre enn laminat. TS Anonymkode: 346ff...4d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Del Skrevet 21. desember 2018 Men poenga til AB holder likevel. Hva med ordentlig stein (f.eks. skifer passer godt med grått), eller et epoxybasert gulv? Helt tett, lang levetid, slett flate, kan bli dødsfint. Anonymkode: 60900...b1d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 22. desember 2018 #7 Del Skrevet 22. desember 2018 Hvorfor ikke gulvbelegg i stedet? Det skal vi ha neste gang vi pusser opp kjøkkenet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. desember 2018 #8 Del Skrevet 22. desember 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gått for mørkt grått hvis det var mitt kjøkken. Anonymkode: 62243...4ac Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. desember 2018 #9 Del Skrevet 22. desember 2018 3 minutter siden, Diamant20 skrev: Hvorfor ikke gulvbelegg i stedet? Det skal vi ha neste gang vi pusser opp kjøkkenet Vinylklikk er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Del Skrevet 22. desember 2018 Definitivt, definitivt ikke flis. Om du går får epoxy eller mikrosement som gulv, kan du velge farge og utseende nærmest fritt. Kan få gulv som ser ut som betong, eller «marmor» eller stein, eller bare ensfarget uten for mye glans. Om du velger gulvbelegg eller vinylgulv, kan du velge utseende som rimelig lik som resten av huset, så slipper du «lappeteppe»-gulv. Ellers er det også veldig mye å velge imellom, om du alikevel ønsker en annen utseende. Og begge alternativene får du billigere enn fliser. Fliser i seg selv er ikke nødvendigvis dyre men jobben med å få lagt dem, er. Begge alternativer tåler fuktighet bra, og bedre for familier med dyr enn fliser. Anbefaler deg definitivt å sjekke rundt for andre muligheter enn flis. Anonymkode: 97121...ed6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå