AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Jeg trykket på en link som ble posta her på KG, dette var i ren nysgjerrighet. Men nettsiden var noe av det sykeste jeg har sett, var videoer av ekte drap med ulike kategorier som overskrift. Jeg trykket selvsagt sjokkert ut fra nettsiden med en gang, men er likevel redd for at PST skal oppsøke meg eller noe. (nettsiden var mulig å åpne via vanlig nettleser, så var ikke noen hinder å gå gjennom) Anonymkode: 20ab5...96c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trykket på en link som ble posta her på KG, dette var i ren nysgjerrighet. Men nettsiden var noe av det sykeste jeg har sett, var videoer av ekte drap med ulike kategorier som overskrift. Jeg trykket selvsagt sjokkert ut fra nettsiden med en gang, men er likevel redd for at PST skal oppsøke meg eller noe. (nettsiden var mulig å åpne via vanlig nettleser, så var ikke noen hinder å gå gjennom) Anonymkode: 20ab5...96c Hvilken link? Anonymkode: 44825...8e5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 Det kan hende de registrerer deg på radaren og følger med om du oppsøker sånt til vanlig og viser farlig og mistenkelig oppførsel. Det er viktig at du rapporterer linken du fant her inne til administratorene ved å trykke på det lille flagget i høyre hjørne av posten. Sånn at brukere som sprer sånt kan bli bannet herfra Anonymkode: 0e8f1...4fc
BlackCloud Skrevet 21. desember 2018 #5 Skrevet 21. desember 2018 (endret) Nei. Om de skulle dratt til alle som ser på slikt hadde de ikke hatt mye annet å gjøre. Men registrert blir man nok Edit: Skrivefeil Endret 21. desember 2018 av BlackCloud 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Skrevet 21. desember 2018 Tviler på at de har noe ressurser til å følge med på slikt. De bruker nok ressursene sine på langt mer alvorlige saker enn det. Til og med når man kommer med beviser på sølvfat, så har det ofte skjedd at saken blir henlagt. De har mao ikke ressurser selv når man kan bevise hvem som står bak. Det sier vel litt om dimensjonen. For å si det enkelt, nei, det skal nok mer til for å ta av de allerede spinkle ressursene de har til rådighet. Anonymkode: ca1e3...194 1
Gjest Autofyll Skrevet 21. desember 2018 #7 Skrevet 21. desember 2018 Helt sykt hvor brutalt nettet er:( Det er ikke din feil, Ts! PST har nok forståelse at slikt kan skje.
ajarRun Skrevet 21. desember 2018 #8 Skrevet 21. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende de registrerer deg på radaren og følger med om du oppsøker sånt til vanlig og viser farlig og mistenkelig oppførsel. Det er viktig at du rapporterer linken du fant her inne til administratorene ved å trykke på det lille flagget i høyre hjørne av posten. Sånn at brukere som sprer sånt kan bli bannet herfra Anonymkode: 0e8f1...4fc Tull. Det er ikke slik at all vår internettbruk blir overvåket av myndighetene. Det ville selvsagt vært uhørt i et fritt samfunn. Våre allierte derimot... 2
Vox_populi Skrevet 21. desember 2018 #9 Skrevet 21. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: videoer av ekte drap med ulike kategorier som overskrift Hvordan forestiller du deg at det er en trussel mot Norges sikkerhet at noen kikker på dette?
Vagt Skrevet 21. desember 2018 #10 Skrevet 21. desember 2018 2 minutter siden, Vox_populi skrev: Hvordan forestiller du deg at det er en trussel mot Norges sikkerhet at noen kikker på dette? Tja, man skaper utvilsomt et marked for slike videoer.
Vox_populi Skrevet 21. desember 2018 #11 Skrevet 21. desember 2018 1 minutt siden, Vagt skrev: Tja, man skaper utvilsomt et marked for slike videoer. Hva har det med Norges sikkerhet å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #12 Skrevet 21. desember 2018 Hvorfor blir ikke sånne syke nettsider stengt? Anonymkode: 82f5d...a2b
Vagt Skrevet 21. desember 2018 #13 Skrevet 21. desember 2018 4 minutter siden, Vox_populi skrev: Hva har det med Norges sikkerhet å gjøre? Det kan skje, og skjer ved at terrorister oppdager at det å spre videoer på nett er en svært god måte å spre budskapet sitt på. Personer ser på filmene, og andre deler dem. På den måten strekkes terroraksjonen ut i tid og lengde. Terroraksjonen i Marokko fortsetter fremdeles, hvor videoen blir delt, og folk føler frykt som et resultat. Når terroristene oppdager at det er et marked, så fyller de gjerne etterspørselen. For å lage videoer, må terroraksjoner utføres - både mindre eller større aksjoner. På den måten kan Norges sikkerhet påvirkes. 3
Chiyo Skrevet 21. desember 2018 #14 Skrevet 21. desember 2018 Håper heller at de finner personen som ligger ut slike linker! De er ikke god i hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #15 Skrevet 21. desember 2018 1 minutt siden, Vagt said: Det kan skje, og skjer ved at terrorister oppdager at det å spre videoer på nett er en svært god måte å spre budskapet sitt på. Personer ser på filmene, og andre deler dem. På den måten strekkes terroraksjonen ut i tid og lengde. Terroraksjonen i Marokko fortsetter fremdeles, hvor videoen blir delt, og folk føler frykt som et resultat. Når terroristene oppdager at det er et marked, så fyller de gjerne etterspørselen. For å lage videoer, må terroraksjoner utføres - både mindre eller større aksjoner. På den måten kan Norges sikkerhet påvirkes. Dette har terroristene skjønt for lenge siden, og det er IKKE fordi noen mennesker i lille Norge ser på og deler linker til videoer.... Anonymkode: 4c3be...170
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. desember 2018 #16 Skrevet 21. desember 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Vox_populi Skrevet 21. desember 2018 #17 Skrevet 21. desember 2018 2 minutter siden, Vagt skrev: å spre videoer på nett ...burde forbys? Du er 25 år for seint ute.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #18 Skrevet 21. desember 2018 12 minutter siden, Chiyo said: Håper heller at de finner personen som ligger ut slike linker! De er ikke god i hodet. Admin jobber med saken. Du kan lese om det i denne tråden. Anonymkode: fad0f...cdd
Vagt Skrevet 21. desember 2018 #19 Skrevet 21. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har terroristene skjønt for lenge siden, og det er IKKE fordi noen mennesker i lille Norge ser på og deler linker til videoer.... Anonymkode: 4c3be...170 Må jeg virkelig grave frem poenget mitt enda mer? Nei, selvsagt spiller en enkeltperson her og der svært liten rolle. Samlet sett skaper det derimot et større problem. Det at andre gjør det, gjør det ikke greit for at en selv gjør det og tar del i det. Det er en svært dårlig og latterlig unnskyldning. Omtrent som: "det gjør ingenting hvis jeg kaster småstein på en person, for alle andre gjør det" Mange bekker små osv osv.
Vagt Skrevet 21. desember 2018 #20 Skrevet 21. desember 2018 11 minutter siden, Vox_populi skrev: ...burde forbys? Du er 25 år for seint ute. Jeg har ikke snakket om å forby noe. Men ja, jeg mener at deling av terrorpropaganda bør kunne straffedømmes. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå