AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Jeg har skrevet utrolig mye kleint som jeg skulle ønske jeg aldri hadde gjort, både til fremmede og kjente. «Jeg er forelsket i alle spansktalende. Jeg var på Tenerife i 7 dager og ble forelsket i 3 stk»😂 Ellers så var det veldig kleint da jeg startet debatter om religion i klassegruppene på VGS, og jeg la til en tidligere lærer fra ungdomsskolen som ingen visste hvem var bortsett fra meg og en annen. Hun skulle forsvare religionen for meg, men hun ble kastet ut, så jeg måtte be henne om unnskyldning for at de andre hadde behandlet henne slik. Eller alle gangene jeg har spammet ned folk med angst for gynekologer osv osv. «Skal vi se hvem som fikk best karakter av oss to?». Nei takk, svarer personen. Jeg, «Jeg vedder 10kr på at du fikk bedre karakter enn meg».😂 Har millioner av eksempler. Må nesten poste anonymt. Skulle nesten ønske at jeg ikke fikk ha sosiale medier så tidlig som jeg fikk det😂 Anonymkode: 70037...588 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Tar denne som ab Ble brutalt dumpa og bestemte meg for å dra på byen og drikke bort sorgende. Dårlig idé. Vel, da jeg ble godt brisen, så ble følelsene veldig forsterka. Sendte han desperate meldinger. Sånn typ "savner deg såååå mye, elsker deg, ta meg tilbake, jeg gjør alt" osv. Da han ikke svarte, så tok jeg likegodt en taxi opp til han. Ble avvist og han sa jeg heller burde dra hjem ålegge meg. Var et fyllevrak Neste morgen våknet jeg opp med DEN fylleangsten og ble helt flau av å lese de kleine meldingene. Herregud 🙈🙈 Anonymkode: 7434b...fba 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar denne som ab Ble brutalt dumpa og bestemte meg for å dra på byen og drikke bort sorgende. Dårlig idé. Vel, da jeg ble godt brisen, så ble følelsene veldig forsterka. Sendte han desperate meldinger. Sånn typ "savner deg såååå mye, elsker deg, ta meg tilbake, jeg gjør alt" osv. Da han ikke svarte, så tok jeg likegodt en taxi opp til han. Ble avvist og han sa jeg heller burde dra hjem ålegge meg. Var et fyllevrak Neste morgen våknet jeg opp med DEN fylleangsten og ble helt flau av å lese de kleine meldingene. Herregud 🙈🙈 Anonymkode: 7434b...fba Håper det går bra med deg idag! Kjip opplevelse... Anonymkode: 70037...588 1
Duff Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar denne som ab Ble brutalt dumpa og bestemte meg for å dra på byen og drikke bort sorgende. Dårlig idé. Vel, da jeg ble godt brisen, så ble følelsene veldig forsterka. Sendte han desperate meldinger. Sånn typ "savner deg såååå mye, elsker deg, ta meg tilbake, jeg gjør alt" osv. Da han ikke svarte, så tok jeg likegodt en taxi opp til han. Ble avvist og han sa jeg heller burde dra hjem ålegge meg. Var et fyllevrak Neste morgen våknet jeg opp med DEN fylleangsten og ble helt flau av å lese de kleine meldingene. Herregud 🙈🙈 Anonymkode: 7434b...fba Æsj, det har jeg og gjort. Kleint. 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 Har lagt ut så mye flaut! Husker en gang jeg ikke var helt sikker på om en gutt likte meg eller kun ville ha sex. Jeg fikk(tvang)en venninne til å skrive på veggen min på Facebook: er du ferdig med den boken du lånte av meg, he's just not that into you". Og så svarte jeg typ: ja den var veldig informativ, har lært mye. Må Jo ha virker ustabil og rar som f 😅 Anonymkode: c6142...b04 8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #6 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har lagt ut så mye flaut! Husker en gang jeg ikke var helt sikker på om en gutt likte meg eller kun ville ha sex. Jeg fikk(tvang)en venninne til å skrive på veggen min på Facebook: er du ferdig med den boken du lånte av meg, he's just not that into you". Og så svarte jeg typ: ja den var veldig informativ, har lært mye. Må Jo ha virker ustabil og rar som f 😅 Anonymkode: c6142...b04 *jeg var venn med han på fb og ville han skulle se dette Anonymkode: c6142...b04
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #7 Skrevet 22. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper det går bra med deg idag! Kjip opplevelse... Anonymkode: 70037...588 Dette var i fjor sommer, så har kommet meg over han og er i nytt forhold. Blir enda flau av å tenke på de kleine meldingene. Håper ikke han viste de til kameratene 🙈 Anonymkode: 7434b...fba 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #8 Skrevet 22. desember 2018 Det kleineste jeg har gjort, var i går. Da jeg svarte på en chat melding på snap, kopierte det jeg skulle svare på, inn i en vanlig snap, og glemte at jeg hadde forandret navnet til vedkommende til et punktum. Snap er ikke åpnet ennå, så jeg vet ikke om det blir lagt merke til eller hva reaksjonen blir. Men regner vel med at jeg ikke hører fra personen igjen🤭(dette er en person jeg bryr meg om, men som ikke bryr seg tilbake, og det er derfor snap ikke er åpnet på 26 timer) Anonymkode: 552c2...85f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #9 Skrevet 22. desember 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar denne som ab Ble brutalt dumpa og bestemte meg for å dra på byen og drikke bort sorgende. Dårlig idé. Vel, da jeg ble godt brisen, så ble følelsene veldig forsterka. Sendte han desperate meldinger. Sånn typ "savner deg såååå mye, elsker deg, ta meg tilbake, jeg gjør alt" osv. Da han ikke svarte, så tok jeg likegodt en taxi opp til han. Ble avvist og han sa jeg heller burde dra hjem ålegge meg. Var et fyllevrak Neste morgen våknet jeg opp med DEN fylleangsten og ble helt flau av å lese de kleine meldingene. Herregud 🙈🙈 Anonymkode: 7434b...fba Been there done that og det hjalp ikke akuratt på at han nekta å slippe meg inn når jeg dro dit, så jeg fortsatte å skrive til han på Facebook i flere timer til mens jeg drakk mere på en annen pub, skrev om alle der som prøvde seg på meg men hvor trofast jeg var til han , og til slutt etter jeg kom hjem ganske sørpe og spritsinna endte opp med å kjefte over hvor slem han var, at pappan min ville banka han om han fikk høre han var sånn mot meg, at han egentlig ikke var noe kjekk så han var heldig at jeg likte han for jeg kunne jo liksom velge hvem som helst og at han kunne gå å henge seg selv for å ha knust hjertet mitt Han blokka meg uten et ord og dagen etter oppretta jeg ny profil for å skrive unnskyld men den beskjeden åpna han aldri. Mange år siden nå, sett han en gang siden og da snudde han på hælen andre vei haha og vennene hans ser på meg som en taper kjerring. Vel vel shit happens 😅 Anonymkode: 2156f...d40 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Been there done that og det hjalp ikke akuratt på at han nekta å slippe meg inn når jeg dro dit, så jeg fortsatte å skrive til han på Facebook i flere timer til mens jeg drakk mere på en annen pub, skrev om alle der som prøvde seg på meg men hvor trofast jeg var til han , og til slutt etter jeg kom hjem ganske sørpe og spritsinna endte opp med å kjefte over hvor slem han var, at pappan min ville banka han om han fikk høre han var sånn mot meg, at han egentlig ikke var noe kjekk så han var heldig at jeg likte han for jeg kunne jo liksom velge hvem som helst og at han kunne gå å henge seg selv for å ha knust hjertet mitt Han blokka meg uten et ord og dagen etter oppretta jeg ny profil for å skrive unnskyld men den beskjeden åpna han aldri. Mange år siden nå, sett han en gang siden og da snudde han på hælen andre vei haha og vennene hans ser på meg som en taper kjerring. Vel vel shit happens 😅 Anonymkode: 2156f...d40 Ikke meningen å lei, men lo godt nå. Komisk å se tilbake på Da jeg gikk hjem fra han (hadde ikke råd til taxi) så begynte det å regne. Akkurat som i en film 🙊 Så mye idiotisk vi gjør i fylla jaja, shit happens Anonymkode: 7434b...fba 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke meningen å lei, men lo godt nå. Komisk å se tilbake på Da jeg gikk hjem fra han (hadde ikke råd til taxi) så begynte det å regne. Akkurat som i en film 🙊 Så mye idiotisk vi gjør i fylla jaja, shit happens Anonymkode: 7434b...fba Hahaha ja huffff 😶 ååå typisk at det begynte å regne 🤣 Anonymkode: 2156f...d40
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #12 Skrevet 22. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha ja huffff 😶 ååå typisk at det begynte å regne 🤣 Anonymkode: 2156f...d40 Ja, var klissblaut da jeg kom hjem var på sommeren, så hadde bare på en dongerijakke. Siste gang jeg drikker bort sorgene. Vil ikke ha en repeat Har ellers sendt noen kleine fyllemeldinger opp i gjennom. Husker jeg sendte crushet mitt en melding "Jeg er hjemme igjen fra byen, sprengkåt. Kommer du opp?" "Nei, har en dame på besøk" Kleint! 🙈 Anonymkode: 7434b...fba 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #13 Skrevet 22. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kleineste jeg har gjort, var i går. Da jeg svarte på en chat melding på snap, kopierte det jeg skulle svare på, inn i en vanlig snap, og glemte at jeg hadde forandret navnet til vedkommende til et punktum. Snap er ikke åpnet ennå, så jeg vet ikke om det blir lagt merke til eller hva reaksjonen blir. Men regner vel med at jeg ikke hører fra personen igjen🤭(dette er en person jeg bryr meg om, men som ikke bryr seg tilbake, og det er derfor snap ikke er åpnet på 26 timer) Anonymkode: 552c2...85f Man kan slette snapmeldinger hvis de ikke har blitt åpnet Anonymkode: c6c27...23f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #14 Skrevet 22. desember 2018 På facebook for mange år siden. jeg var og er sjenert og likte da en i klassen. Dette var på VGS, år 1 av 3. I fylla skrev jeg enkelt og greit "Jeg liker deg jeg, liker du meg?". På veggen hans. På facebook. Jeg var dro på hytta dagen etter og jeg husket at jeg skrev den på melding og ikke på veggen. Så den sto der, i 2 døgn, for alle å se, i 2 hele døgn. Jeg dør av bare tanken! Jeg ignorerte han etter det. Om vi var i et rom alene så gikk jeg konsekvent ut, jeg tror ikke jeg en gang så han i øynene de neste 2 årene. Før dette så kunne vi snakke normalt sammen, tulle og le i kantinen. Etter det så sa jeg ikke ett eneste ord, av skam. Litt trist at på 10 års reuinion så fortalte han at han likte meg også. Men jeg ignorerte han og bokstavelig talt løp motsatt vei og nektet å godta venneforespørselen på facebook, så han fikk liksom aldri sagt det eller vist det. Anonymkode: ec965...a2a 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #15 Skrevet 22. desember 2018 Jeg sendte en lang melding og skrev jeg var forelsket i en fyr Han svarte "haha" ... Jeg var vel 13, eller noe sånt. Han var 15-16 Anonymkode: 7cf30...929 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #16 Skrevet 23. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan slette snapmeldinger hvis de ikke har blitt åpnet Anonymkode: c6c27...23f Ja, chat meldinger, men jeg trodde ikke en kunne slette vanlige snap. Blir sikkert ikke noe problem! Virker som han ikke åpner noe fra meg uansett, så da var det på an igjen med uker og måneder med taushet og ignorering. Anonymkode: 552c2...85f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #17 Skrevet 23. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, chat meldinger, men jeg trodde ikke en kunne slette vanlige snap. Blir sikkert ikke noe problem! Virker som han ikke åpner noe fra meg uansett, så da var det på an igjen med uker og måneder med taushet og ignorering. Anonymkode: 552c2...85f Man kan trykke på innstillinger -> tøm samtale, da blir både chat og snapen slettet fra loggen din. Men til avsenderen står det fortsatt «Levert». Synes dette er en greiere måte å gjøre det på enn å blokkere eller slette 🙊 Jeg har gjort det med en fyr, der jeg først har trykket på Ignoner - så jeg ikke får opp varsler på tlf fra han. Når jeg går innpå appen og ser han har sendt en snap, holder jeg bare inn hans brukernavn og trykker på tøm samtale. Da forsvinner han fra min logg. Anonymkode: 208fd...2db
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #18 Skrevet 23. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan trykke på innstillinger -> tøm samtale, da blir både chat og snapen slettet fra loggen din. Men til avsenderen står det fortsatt «Levert». Synes dette er en greiere måte å gjøre det på enn å blokkere eller slette 🙊 Jeg har gjort det med en fyr, der jeg først har trykket på Ignoner - så jeg ikke får opp varsler på tlf fra han. Når jeg går innpå appen og ser han har sendt en snap, holder jeg bare inn hans brukernavn og trykker på tøm samtale. Da forsvinner han fra min logg. Anonymkode: 208fd...2db Når en tømmer samtaler, blir ikke snap jeg har sendt, slettet hos mottaker. Det gjør bare at jeg slipper å se at den ligger uåpnet. Bare til info; når du sletter samtaler, uten å åpne snap, vil det se ut som du har åpnet hos sender. Det samme gjelder hvis du ignorerer snap. Dette har jeg og noen venner prøvd ut mange ganger! Anonymkode: 552c2...85f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #19 Skrevet 23. desember 2018 Når jeg først hadde tryglet en jeg datet om å ikke gi oss opp (ja, flaut nok i seg sjøl), og jeg stadig gikk innom for å se om han hadde lest, om han var aktiv osv. I løpet av et par uker hadde jeg sendt flere ufrivillige tomler og vink via snarveier, enn jeg har gjort i hele mitt liv. Damn you Facebook for å ha funksjoner man bare trenger se på for å sette i gang.. Anonymkode: 0b434...864 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå