Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert en av mange gravide sm sliter i dette somemrværet. Her jeg bor har det vært måneder med 25 C og oppover (45 i solveggen), noe jeg vanligvis setter pris på.

Nå derimot, tre og en halv på vei, sliter jeg max. Det er så utrolig ubehagelig, og jeg blir kvalm når jeg sitter på bussen om morgenen da sola skinner på meg. På jobben blir det også godt over 25 C og en forferdelig dårlig luft som gjør at jeg har vondt i hodet veldig ofte og rett og slett uvel.

Hva skal jeg gjøre når ingen hører på meg? Jeg holder det ikke ut. mistenker familie og ektemann for å synes jeg er en sytekopp... Jeg orker ikke mer hete!!!!!!!

Er det å overdrive hvis jeg får meg sykemelding? Vil ikke være noen pyse heller, og får egentlig dårlig samvittighet av å tenke slik... hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skal jeg gjøre når ingen hører på meg?

Det er jo ikke familien din sin skyld at det er varmt?

Skrevet

Det jeg mener er at ingen på jobben gjør noe med dette problemet. De andre synes og det er for ille, men jeg sliter nok mest, uten at det skal høres ut som om det er så veldig synd på meg...

Er jeg fullstendig uimelig som mener dette? Man tåler jo mindre tross alt...Jeg har iallefall aldri hatt det slik før.

I tillegg får jeg ingen sympati fra familie og ektemann, og det gjør det faktisk verre!

Gjest Ellen (ikke innlogget)
Skrevet

Hei. Kjøp deg ei bordvifte eller to! Kjempekjekt å ha stående ved siden av deg, enten det er hjemme eller på jobb. Løp og kjøp, leste nettop i avisen at det begynner å bli utsolgt i butikkene. På bussen er det verre, eneste som hjelper er om du får sitte slik at du får trekk fra vindu/takluker men det er ganske uutholdelig ja!

Lykke til!

Hilsen Ellen (ikke innlogget).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...