Gå til innhold

Sex med en tilfeldig mann jeg ikke kjenner som jomfru?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om å ha sex med en tilfeldig mann jeg ikke kjenner som jomfru? og har dere ellers noen gode råd? Jeg har aldri gjort noe seksuelt med noen og jeg har heller aldri kysset noen. Jeg blir 25 år om ikke så lenge og har ingen venninner jeg kan spørre så jeg håper på å få noen svar her. Da jeg var yngre hadde jeg lyst til å vente med sex til jeg fikk meg kjæreste og jeg hadde lyst til at den første gangen jeg hadde sex skulle bli spesiell. Nå har jeg egentlig bare lyst til å få det overstått. Både fordi jeg er så gammel og fordi jeg føler at jeg går glipp av å ha et sexliv og det som det innebærer. Det jeg tenker er å ha sex neste gang sjansen er der. Tenker å møte mannen enten på byen eller på tinder og jeg tenker ikke å si noe om at jeg er jomfru, bare at det er lenge siden sist. 

Anonymkode: 3c6d5...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en grunn til at du har holdt deg så lenge.

Jeg tror ikke det blir en fin opplevelse å gjøre det slik. Fyllasex eller tindersex er sjelden bra. 

Få deg en kjæreste i stedet 

Anonymkode: 4c98b...707

• Liker 2
Gjest Vanlig fyr
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker å møte mannen enten på byen eller på tinder og jeg tenker ikke å si noe om at jeg er jomfru, bare at det er lenge siden sist. 

Det er nesten bedre om du spør en mannlig venn og har sex edru enn å gjøre det med fremmede mennesker på fylla.

Skrevet (endret)

Det gjør du jo selvfølgelig helt som du vil.

Men jeg ville nok (av egen erfaring, fordi det funket så godt for meg) gått for noen som i det minste ga meg litt sommerfugler i magen.

Mistet selv jomfrudommen som 15åring. Jeg hadde bare møtt fyren en gang før (stått og kysset med han i fylla) og chattet en del med han på MSN i ettertid. Husker enda den natten veldig godt, og siden jeg var så gira på han ble det en veldig god opplevelse. Anser han enda som en god venn 10år etterpå, selv om vi aldri var i nærheten av å bli kjærester eller noe sånt. Vi flørtet og hadde en del sex sammen i årene som fulgte rett etterpå da, så om vi ikke hadde den romantiske kjemien hadde vi helt klart den sexuelle kjemien.

Mens den verste sexuelle opplevelsen min har vært one night stand hvor jeg ikke var det spor interresert i personen. Grøsser enda med tanken på det selv om det er lenge siden. Så å bare ta den første og beste rådet jeg nok litt fra, selv om det sikkert kan bli mye mer vellykket for deg enn hva jeg har opplevd.

Endret av heipådegsann
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en grunn til at du har holdt deg så lenge.

Jeg tror ikke det blir en fin opplevelse å gjøre det slik. Fyllasex eller tindersex er sjelden bra. 

Få deg en kjæreste i stedet 

Anonymkode: 4c98b...707

Den største grunnen til at jeg ikke har hatt sex ennå er at jeg aldri har fått sjansen til det. Var ekstremt introvert og ble aldri kjent med andre. Skulle gjerne hatt en kjæreste, men vet ikke om jeg har så lyst til å vente til det.

Skrevet
9 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Det er nesten bedre om du spør en mannlig venn og har sex edru enn å gjøre det med fremmede mennesker på fylla.

Jeg har dessverre ingen mannlige venner.

Skrevet
6 minutter siden, heipådegsann skrev:

Det gjør du jo selvfølgelig helt som du vil.

Men jeg ville nok (av egen erfaring, fordi det funket så godt for meg) gått for noen som i det minste ga meg litt sommerfugler i magen.

Mistet selv jomfrudommen som 15åring. Jeg hadde bare møtt fyren en gang før (stått og kysset med han i fylla) og chattet en del med han på MSN i ettertid. Husker enda den natten veldig godt, og siden jeg var så gira på han ble det en veldig god opplevelse. Anser han enda som en god venn 10år etterpå, selv om vi aldri var i nærheten av å bli kjærester eller noe sånt. Vi flørtet og hadde en del sex sammen i årene som fulgte rett etterpå da, så om vi ikke hadde den romantiske kjemien hadde vi helt klart den sexuelle kjemien.

Takk for et godt råd. Jeg skal ha det i bakhodet.

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har dessverre ingen mannlige venner.

Kanskje du har noen venninner som kan introdusere deg for noen bra gutter så du har noen å velge mellom? 

Skrevet

Jeg tenkte også alltid at jeg skulle vente til en spesiell osv men til slutt hadde jeg ikke noe personlig forhold til det lenger og bare valgte en random fyr for å få det overstått! Er faktisk sykt glad for det for da var det ikke noe kleint eller prestasjonsangst eller overtenking i ettertid som det garantert hadde blitt om jeg gjorde det med noen jeg likte og ville imponere. Gjør det som faller deg inn! :)

Anonymkode: 2c2cd...53c

Skrevet

Jeg hadde sex for første gang sammen med en jeg var på første date med. Grunnen til at jeg ikke hadde hatt sex før var ren usikkerhet og noe frykt for å gå på date. Hadde jo hatt mulighetene før. Så turte jeg endelig gå på daten etter at han hadde spurt en del ganger, og det hele var hyggelig og avslappet. Når han spurte om å bli med hjem for mer drikke på balkongen var svaret lett, og det gikk som det gikk. Var en veldig fin første gang hvor han ikke visste (og vet enda ikke) at jeg aldri hadde hatt sex med andre før. Jeg hadde derimot utforsket meg selv lenge, så slappet godt av og visste hva jeg likte. Dèt og at han var så avslappende fyr å være rundt gjorde at det gikk veldig bra. Men hadde ikke blitt med han og hatt sex om jeg ikke fikk de vibbene jeg fikk. Så en helt tilfeldig med første avtale om bare sex i stedet for date hadde vært uaktuelt som første gang.

Anonymkode: 685b8...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...