AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Hei, jeg prøver å bli gravid igjen, men jeg forstår ikke syklusen lenger. Den har vært regelmessig i et år siden mensen kom tilbake etter fødsel. Sist syklus, ble eggløsningen forsinket med ca 7-8 dager. 7 dager senere fikk jeg mensen, og den varte fra fredag til overigår. Ikke lenge.. men nå har jeg mange symptomer på eggløsning! De begynte som lyn fra klar himmel. Migrene, vondt i korsryggen, slim og tørr hvit utflod. Det minner om et par tidligere eggløsninger.. Men jeg skjønner ingenting. Kan noen forklare hva dette kanskje kan være? Jeg forstår at ingen kan svaret på dette, men om noen har opplevd noe i samme duren? Anonymkode: 90c5b...41f
prøverpåny Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg prøver å bli gravid igjen, men jeg forstår ikke syklusen lenger. Den har vært regelmessig i et år siden mensen kom tilbake etter fødsel. Sist syklus, ble eggløsningen forsinket med ca 7-8 dager. 7 dager senere fikk jeg mensen, og den varte fra fredag til overigår. Ikke lenge.. men nå har jeg mange symptomer på eggløsning! De begynte som lyn fra klar himmel. Migrene, vondt i korsryggen, slim og tørr hvit utflod. Det minner om et par tidligere eggløsninger.. Men jeg skjønner ingenting. Kan noen forklare hva dette kanskje kan være? Jeg forstår at ingen kan svaret på dette, men om noen har opplevd noe i samme duren? Anonymkode: 90c5b...41f Har du tatt g-test for å utelukke at du er gravid? Altså i positiv forstand ☺️ Ville tenkt at du var rundt ikm nå dersom du hadde eggløsning for knapt 14 dager siden, selv med blødning i mellomtiden, spesielt hvis du tenkte at den var for liten/kort til å være mens. Endret 21. desember 2018 av prøverpåny La til setning
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 1 time siden, prøverpåny skrev: Har du tatt g-test for å utelukke at du er gravid? Altså i positiv forstand ☺️ Ville tenkt at du var rundt ikm nå dersom du hadde eggløsning for knapt 14 dager siden, selv med blødning i mellomtiden, spesielt hvis du tenkte at den var for liten/kort til å være mens. Det hadde vært noe:) jeg tok jo en dagen før jeg begynte å blø, for jeg tenkte kanskje det var noe som hadde skjedd pga alt klusset, men den var selvfølgelig negativ:) den blødningen var mye kortere, men like mye blod første dagen, kunne gå uten bind den fjerde dagen, og det kan jeg vanligvis ikke..kanskje jeg skal teste nå etterhvert? Hadde vært hyggelig nå i julen hehe.. Anonymkode: 90c5b...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå