AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Jeg var i høst til intervju hos arbeidsgiver, men fikk dessverre ikke jobben. Stillingen jeg søkte på var et vikariat. Den som ble ansatt hadde erfaring fra en lignende stilling, og kjente dermed blant annet til de ulike systemene de bruker. Arbeidsgiver tipset meg imidlertid om at de kom til å utlyse en annen stilling, som da kom til å være mer i nærheten av mitt felt. De lyste ut stillingen en stund etterpå, og jeg søkte på den. Nå har jeg altså blitt innkalt til intervju. Men det er jo ikke sikkert jeg får jobben, er jo andre kandidater som også skal inn til intervju. Jeg er så spent, for jeg har veldig lyst på denne jobben. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Eller som har drevet med ansettelser og har innkalt samme søker på intervju ved en senere anledning? Vet dere ikke kan gi meg et enkelt svar, men har dere kanskje noen formening om hvor stor sjanse det er for at jobben blir min? Sist sa de at de fikk et veldig godt inntrykk av meg og at jeg hadde gode referanser, men at de da valgte å ansette den som hadde erfaring. Personen jeg snakket med nevnte noe om at dette også var noe grunnet at stillingen var et vikariat. Tenker da at det sikker har noe å gjøre med at det hadde koster mer å gi meg opplæring, og så skulle man ut av stillingen etter noen måneder. Anonymkode: 6fa0c...cdb
Gidavmeg Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Det kommer an på de andre kandidatene. De er tydeligvis god nok og de kan godt ansette deg. Sist var det en sterkere kandidat. Om du får jobben kommer an på om det 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Hvis de tipset deg sist, er det jo for at de ønsket at du skulle søke, så det er jo positivt. Anonymkode: 3c22a...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 1 time siden, Gidavmeg skrev: Det kommer an på de andre kandidatene. De er tydeligvis god nok og de kan godt ansette deg. Sist var det en sterkere kandidat. Om du får jobben kommer an på om det Ja, det er klart det kommer an på de andre kandidatene. Jeg håper bare virkelig jeg får jobben. Nå må jeg gå hele romjula før det er intervju, og så må jeg vente på svar etter det. Hadde blitt så utrolig glad om jeg fikk den. Anonymkode: 6fa0c...cdb
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #5 Skrevet 21. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis de tipset deg sist, er det jo for at de ønsket at du skulle søke, så det er jo positivt. Anonymkode: 3c22a...1a5 Ja, jeg tenker jo det. De skal ha inn 5 andre kandidater til intervju. Er så utrolig spent. Anonymkode: 6fa0c...cdb
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Skrevet 21. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tenker jo det. De skal ha inn 5 andre kandidater til intervju. Er så utrolig spent. Anonymkode: 6fa0c...cdb Du er nok en sterk kandidat i hvert fall. Ellers hadde de ikke brydd seg om å bruke tid på deg igjen. Men så spørs det hvem de andre er. Lykke til! 😊 Anonymkode: c0b55...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå