Gå til innhold

Glattbarbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kvinner som er inne her å har et sex liv og er glattbarberte nedentil, hvor gamle er dere, vil dere fortsette med det etter dere blir 40 ++++

Anonymkode: 4b820...ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 40+. Sluttet for noen år siden. Er mye penere med litt hår! 

Anonymkode: 9f888...82f

• Liker 2
Skrevet

Glattbarbert. Er i 20 -årene, personlig kommer jeg nok til å fortsette med dette. 

Anonymkode: c7a21...e93

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 38, glattbarbert. Både jeg og mannen synes dette er deiligst

Anonymkode: 9b3ff...7f6

• Liker 2
Skrevet

Ja kommer til å gjøre det hele livet tror jeg. Jeg gjør det jo fordi jeg foretrekker det, ikke fordi jeg har sex. Har ingenting med sexlivet mitt å gjøre.

Anonymkode: c5fd1...5ef

• Liker 4
Skrevet

Jeg vokser, hater å barbere. Det vil si at man har litt hår der nede, innimellom. 

Anonymkode: c0870...4b9

• Liker 2
Skrevet

Sluttet rundt 25-26. Innså det var hjernevask

Anonymkode: 01c8a...ec0

• Liker 8
Skrevet

38, vokser og kommer til å fortsette med det. Trives best glatt ❤️ 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble du hjernevasket på et så enkelt valg? Det handler jo bare om hva man trives med.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner som er inne her å har et sex liv og er glattbarberte nedentil, hvor gamle er dere, vil dere fortsette med det etter dere blir 40 ++++

Jeg er TS, både jeg å mannen liker selv best å være glattbarbert å har et aktivt sexliv, det handler kun om hva du føler er best selv, ingen andres

Men kan ikke nekte for at jeg ser jevnaldrene i dusjen å de steller ikke like mye som de yngre gjør, skulle mesten tro slikt avtar ved stigende alder

K38 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller har du gått inn i en ny vask, den fra feministene?

Anonymkode: fee6c...d49

• Liker 5
Skrevet

46, har alltid vært glatt, mannen min liker det slik og barberer i allefall nå... Har fått enkelte GRÅ hår :-S

Anonymkode: 68f10...18d

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er TS, både jeg å mannen liker selv best å være glattbarbert å har et aktivt sexliv, det handler kun om hva du føler er best selv, ingen andres

Men kan ikke nekte for at jeg ser jevnaldrene i dusjen å de steller ikke like mye som de yngre gjør, skulle mesten tro slikt avtar ved stigende alder

K38 

Hvor mye som stelles der nede har sammenheng med seksuell lyst*, ofte.

Det er en av grunnene til at mange menn foretrekker glattbarberte, eller pent friserte, damer. Gir de f, betyr det mer enn bare f i barbering, ofte. Den f'en forteller gjerne også noe om styrken på seksualdriften, ofte.

*her vil mange protestere vilt, kreve dokumentasjon, skjelle ut undertegnede osv. Alt sammen til ingen nytte, for slik er det bare

Skrevet

Vaginaen ser jo heslig ut i utgangspunktet 

• Liker 1
Skrevet

47, glattbarbert, og kommer til å fortsette med det.

Anonymkode: 1a4fb...6a0

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker hele tiden at det egentlig ikke er nødvendig å være glatt og så prøver jeg å spare. Og så går det rett vest igjen og igjen, for jeg syns det føles "feil" å ha hår. Jeg vet det er teit, men jeg kommer til et punkt der jeg bare barberer det bort allikevel.

Er 47 om det skulle være relevant. 

Anonymkode: 8ac2d...d0e

• Liker 2
Skrevet

Det er viktig at du føler den ser bra ut. Det enten være full busk, nyansert kutt eller helt blank. Mannen er bare glad han fikk vagina uansett.

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, Nadya skrev:

Vaginaen ser jo heslig ut i utgangspunktet 

Om du ligger og glor inn i  vagina har du misforstått mye.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...