AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Hei. Lurer bare på hva dere hundeeiere gjør om deres hund blir angrepet? Min labrador som aldri har gjort en flue fortred,ble stygt angrepet da vi var på tur i dag, av to store hunder som gikk løs. Eieren kom springende etter, men gjorde ingenting for å stoppe dem. De gikk på han fra begge kanter, og bet seg fast i han. Det eneste jeg klarte å gjøre var å brøle til dem, og til slutt slapp de tak og sprang tilbake til eier. Hun prøvde bare å jogge bort fra oss, uten engang å høre hvordan det gikk. Jeg ropte etter henne at jeg ville ha tlf nr hennes, og at hun måtte ta hundene i bånd når de var så aggressive, hva om det hadde vært et lite barn? Jeg ropte og skrek mens tårene spratt, samtidig som jeg prøvde å sjekke om hunden min var like hel. Den eneste hun spurte om, var om jeg ble bitt. Jeg svarte nei, men jeg vil ha nr ditt. Da ropte hun bare møkkakjerring til meg, og la på sprang. Kjenner jeg er helt skjelven, enda alt gikk bra, bare noen pelsdotter som ramlet av, da selen han hadde på, hindret de værste bittene. Men det er da vel normal folkeskikk og i det minste gi fra seg nr sitt, tenker på eventuelle dyrlegeutgifter osv. Anonymkode: bac16...9ea
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Meld ifra til politiet, beskriv hundene og eieren. Dersom noe lignende skulle skje igjen har du/den en bedre sak. Anonymkode: 7a91a...a76 6
Julie Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Ugrei opplevelse og uakseptabel håndtering av eier! Så du hvilken rase det var? Med litt detektivarbeid skulle en tro det var mulig å finne ut hvem eier er, i disse sosiale media tider.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 Anmeld det, å beskriv både bikkjene og kvinnfolket så godt du kan. Ta også hunden til dyrlegen for en sjekk, alt som registreres som kan ha noe med dette angrepet å gjøre må noteres ned. Anonymkode: 93450...6fd
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #5 Skrevet 22. desember 2018 Anmeld, samt start heksejakt på kjerringa! Beskriv damen og hundene, legg ut på Facebook, på matbutikken osv. NOEN i nærområde må kjenne igjen vedkommende! Jeg kjenner nesten alle hundene i nabolaget, så dersom noen hadde søkt etter en viss hund eller eier hadde jeg visst hvem det var. Anonymkode: 535f0...db8 1
Gjest Julekjedsomhet Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 Uff stakkars deg og hunden. For en hundeeier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå