Gå til innhold

Gratulere eksen med giftemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser eksen har giftet seg. Er det vanlig å sende gratulasjoner til eks kjærester?

Hva skal evt. skrives?

Anonymkode: 28fa4...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere kontakt? I såfall er det vel naturlig.

Anonymkode: 0cec6...717

• Liker 2
Skrevet

dump han!

Anonymkode: 4153f...2ed

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kun vist dere har kontakt.

Skrevet

Nei. Er vel mer på sin plass å kondolere. Om dere ikke har kontakt så skal du ikke si noe.

Anonymkode: 4d05e...8b8

Skrevet

Ikke hvis dere ikke har hatt en naturlig kontakt i etterkant av bruddet og frem til nå. Er det en facebook post og du er venn med han der kan du jo like den men syns ikke du skal stikke deg noe mere fram enn det. 

Anonymkode: 3c763...1d6

• Liker 1
Skrevet

Kanskje sende kondolanser til fruen?

Nei, fra spøk til revolover, jeg synes kun det er naturlig å sende gratulasjoner om man ellers har kontakt og en god tone.

Skrevet

Vi fikk både gave og gratulerer på fb veggen av hans eks. Det er heeelt innafor å ikke gjøre det for å si det sånn. 

Anonymkode: 1dca1...dc6

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg hadde sendt en "gratulerer. Du klarte å lure han til å gifte seg med deg" til hans nye kone og "kondulere så masse. Håpe du våkne av hypnosen hun har på deg snart" til han. 

Anonymkode: a09f7...716

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sendt en "gratulerer. Du klarte å lure han til å gifte seg med deg" til hans nye kone og "kondulere så masse. Håpe du våkne av hypnosen hun har på deg snart" til han. 

Anonymkode: a09f7...716

Bitter? 🤣

Anonymkode: 0cec6...717

• Liker 5
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser eksen har giftet seg. Er det vanlig å sende gratulasjoner til eks kjærester?

Hva skal evt. skrives?

Føles det riktig, hvorfor ikke. 

Selv inviterte jeg eksen min med følge da jeg giftet meg på nytt. De kom også, er så glad for at vi alle kan være så gode venner.

Anonymkode: 04769...5d6

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke normalt hvis man ikke har kontakt. Er vel en grunn til at du ikke var informert eller invitert i bryllupet.  

Anonymkode: 6921d...756

Skrevet

Dersom dere fortsatt har kontakt,er det vel mest naturlig å si gratulerer ved neste gang dere har kontakt.
Sende gratulasjon kun for å gratulere,ser jeg ikke som nødvendig.

Skrevet

TS her:  Har vært sammen i tre år, men har siste året bare blitt litt borte fra hverandre. VOkst fra hverandre?

Kan ikke si de ble noe direkte brudd, er vel det nå siden hun giftet seg.  Snakket sammen sist på skype i September ser jeg. ikke noe sure miner da.

Kan sende gratulerer da på FB veggen.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig ikke normalt hvis man ikke har kontakt. Er vel en grunn til at du ikke var informert eller invitert i bryllupet.   

Anonymkode: 6921d...756

Ts her: Det gikk i såfall fort for sist jeg var i kontakt var i september.  Var ikke noe krangling eller noe, kun gikk litt lei av hverandre.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Føles det riktig, hvorfor ikke. 

Selv inviterte jeg eksen min med følge da jeg giftet meg på nytt. De kom også, er så glad for at vi alle kan være så gode venner.

Anonymkode: 04769...5d6

Ja, kjennes riktig å gjøre det siden det ikke er noe som tilsier at vi er uvenner. Forhold på lang avstand fungerer ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...