Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Jeg har tenkt å få vokset bikinilinjen, men lurer på hvor vondt det er.. F.eks hvor mye vondere er det enn å få en tatovering? Noe annet man kan sammenligne med??
Dagoberta Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Eneste sammenlikninga jeg kommer på, er om du setter fast tunga på frosset metall og må rive den løs Har gjort det en gang, det er hårfjerning for barske jenter Har du ikke prøvd å ta leggene, ta dem først og se hva du synes, det tror jeg er et godt tips.
Lilol Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 :o bikinivoks!!!! Kommer aldri til å gjøre det igjen... helt jævli opplevelse for å si det mildt!!!
Gjest manic Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Hvis du ikke har så stor bikinilinje som skal vokses, hvorfor ikke bare nappe den selv. Tar sikkert ikke mere enn en time og holder noen dager
Lilol Skrevet 2. april 2005 #5 Skrevet 2. april 2005 Er det ikke værre å nappe den?? Det tar jo lengre tid... jo lengre tid jo mer smærte :o
Gjest manic Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 Det gjør ikke noe vondt å nappe dem selv Da napper man jo gjerne så sakte at også håret løsner sakte og da er det ikke særlig vondt. Hvis det er snakk om hårene som stikker utenfor bikinitrusa hadde jeg nok nappet.
carina81 Skrevet 2. april 2005 #7 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes det er verdt smerten!! Går jo veldig fort! Dessuten blir det mindre vondt etterhvert.. Synes jeg iallefall. Men det er klart det ikke er noe man gleder seg til!! Full brasiliansk bikinivoks tror jeg nok jag holder meg unna da..
Felixa Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes ikke det er noe spesielt vondt,trodde faktisk det skulle gjøre mye vondere! Jeg synes det var mye vondere å vokse underarmene, det skal jeg aldri gjøre igjen! Også er det jo verdt det for da slipper du å tenke mer på det en stund.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 Det er umulig for andre enn deg selv å svare på hvor vondt det er å vokse bikinilinjen på deg. Jeg får tatt full brasisliansk voksing en gang i måneden og synes ikke det er så ille, mens andre besvimer nesten ved tanken på å skulle vokse leggene. Smerteterskelen er høyst individuell. Eneste måten å finne ut av det på, er å prøve.
Gjest Anneli Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes det går helt greitt. Tar litt og litt av gangen. Du kan jo prøve med et lite område først. Viktig å stramme huden! Veldig deilig etterpå hvertfall, slipper de ekle stubbene som dukker opp med en gang etter barbering...
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes voksing av bikinilinje er helt ok -hadde trodd det var verre. Jeg gjør det i salong, eller jeg gjør det selv. Men mer kronglete å komme til ordentlig når jeg gjør det selv... Jeg er ganske kresen på voks hvis jeg skal gjøre det selv. Anbefaler MOOM voks (som jeg bestilte på en nettbuttikk, tipper du finner det på www.klikk.no). Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Jeg synes ikke det er noe spesielt vondt,trodde faktisk det skulle gjøre mye vondere! Jeg synes det var mye vondere å vokse underarmene, det skal jeg aldri gjøre igjen! Også er det jo verdt det for da slipper du å tenke mer på det en stund. Enig, det er ikke SÅ vondt. Vondt i noen sekunder etterpå bare. Jeg tar relativt små områder av gangen. Under armene derimot..det var helt utrolig vondt. Fikk bare vokset halvparten av den andre, begynte å kaldsvette og det umuliggjorde med voksing. Gjentas ikke..
missfidget Skrevet 3. april 2005 #13 Skrevet 3. april 2005 Jeg har tenkt å få vokset bikinilinjen, men lurer på hvor vondt det er.. F.eks hvor mye vondere er det enn å få en tatovering? Noe annet man kan sammenligne med?? Det er ikke vondt. Ærlig talt jeg synes det var mye verre med leggene.....Jeg har tok brasilian og synes det første gang er nok det verste. Men smerten er annerledes enn smerten nå man vokse leggene. Synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #14 Skrevet 3. april 2005 Jeg har født barn uten så mye som en paracet, men jeg ville aldri vokset bikinilinjen!! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå