AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Noen som har prøvd å ha to tisper boende sammen med ett års aldersforskjell? Det er snakk om ei tispe på ett år og en valp på to måneder. Den eldste tispa er kjempesnill mot alt og alle og ca 19 kg. Valpen blir vel 3-4 kg. Eller er det større sannsynlighet for at det går bra hvis valpen er hannhund? Er klar over at det er anbefalt med to år aldersforskjell mellom, men tenker det kan jo gå bra? Tispa vår er ikke sånn dominant type, elsker å leke. Anonymkode: acc6b...d5d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Det kan nok gå bra, men lurt å la eldste tispe være ferdig med psykisk kjønnsmodning før den yngste kommer i fysisk, ellers kan det fort bli krangel... Psykisk kjønnsmodning er fra ca 15 mnd til 2,5 år, litt avhengig av rase og modning ellers... Anonymkode: 726ee...4ae 1
Zaga Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Jeg har to tisper med kun 9 måneder aldersforskjell og det går veldig bra. 👍
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 Har aldri hatt noe problem med tisper, synes de er verdens enkleste. Min søster og jeg har en flokk på tilsammen 4 hunder, som er 1 1/2 år, 2 år, 3 år og 9 år. Hadde ikke vært bekymret for den lille aldersforskjellen. Anonymkode: 40ee6...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå