Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shamon
Skrevet

Hvìlken rekkefølge bør deltakerene gå ut av Idol?

Her er min:

Disse skulle aldri blitt med i Idol:

Erik (begriper ikke hvorfor han fremdeles er med. Han er kjeedlig, stemmen er ikke spesielt bra og han har ikke noe særpreg.)

Cindy (gruusomt. vrenger stemmen og gauler for mye. Negativt særpreg i stemmen.)

Eva (hun virker uekte og ekkel. ikke noe særpreg)

Tone (fin stemme, men litt montont og kjedlig, ikke særlig særpreg)

Mari (jeg liker personligheten, hun har særpreg men synger ikke så veeldig bra)

Jorun (flink, men ikke noe særpreg på stemmen)

Malin (særpreg i stemmen, både positivt og negativt)

Christian (Kjekkas, bra på scenen, nydelig stemme, men ikke så veeldig mye særpreg)

Alejandro (Særpreg så det holder! Fantastisk stemme, søt og sjarmerende er han også)

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Cindy og Ali kan synge! Resten er passe bra, mer personlighet enn kvalitet på resten. Jeg klarer ikke helt å rangere men kan prøve fra de som bør først ut til vinneren :

Cristian : Entertainment og bare det. Bærumsklyse attpåtil.

Tone: Fæl stemme, hadde passet bedre som barnestjerne som sang til inntekt for kreftsyke barn.

Mari: Sjarmernde og søt men ikke særlig stor stemme.

Erik: Flink men anonym.

Eva: Knallbra!

Jorunn: Har vært veldig jevn og klarer å hørres bra ut selv om det er lavt eller høyt, og hun _kan_ håndtere rampelyset!

Cindy: Praktstemme! Synger som en souldiva! (ikke min smak, men jeg går for den beste stemmen uansett sjanger)

Ari: Fantastisk nydelig stemme! Kunne kjøpt cd selv :)

Gjest Valhalla
Skrevet
Ari: Fantastisk nydelig stemme! Kunne kjøpt cd selv :)

Vet ikke jeg, gidder ikke kjøpe boka hans en gang.

Skrevet

Mari (har ikke mye til sangstemme)

Christian (søt gutt, men heller ikke så bra stemme)

Tone (sjarmerende og synger greit, men..)

Erik (synger bra, men blir litt anonym)

Eva (har kommet seg, mulig hun rykker oppover på lista mi)

Cindy (både sjarm og bra stemme)

Ali (har noe spesielt, flott stemme)

Jorun (er "artist" allerede)

Gjest Valhalla
Skrevet

Mari, Har vært elendig nesten hver gang

Erik, Kjedelig

Eva, tror ikke hun passer helt

Christian, kul fyr synes jeg men begrenset hvor lenge ungpikene kan stemme han videre

Tone, holder ikke tror jeg

Jorun, kjip irriterende dame synes jeg, men hun blir jo skrytt opp i skyene så holder nok en stund

Alejandro, av en eller annen merkelig grunn forguder dommerne han og mange andre liker den stemmen. Skaffet seg nok fans til å holde lenge

Cindy, Det er det jeg håper i hvert fall, spørs om hun vinner...

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mening om de gjenværende deltakerne:

Cindy: Flott stemme og sjarm og min favoritt.

Jorun: Kul dame med flott stemme.

Ali: God stemme og virker som en grei person, han er ikke sånn selvgod og bråkjekk og det trekker han opp.

Erik: Flink, men litt kjedelig og anonym.

Eva: Flink, men hun virker litt for selvgod og da mister hun noe av sjarmen.

Mari: Kul dame i grunn, men jeg får diverse assosiasjoner med Avril Lavigne :-? Synes Mari synger elendig i forhold til de andre deltakerne.

Christian: Selvgod klyse, men har en grei nok stemme.

Tone: Søt og flink, men her får jeg assosiasjoner med fjorårets Idol-Sandra og det er jo ikke bra :ler:

Har jeg husket å kommentare alle? :klø:

Skrevet

Det spiller egentlig ingen rolle i hvilken rekkefølge deltakerene går ut, så lenge den rette vinner, men her er hvertfall min liste.

Mari: Var min favoritt etter at hun dro "Laura" på den innledende runden, men har ikke gjort det særlig bra siden, desverre.

Christian: Fortjente å komme i finalen etter en bra fremførlig av "She will be loved", men strekker ikke til.

Tone: Synger greit, men gir meg ingen ting.

Eva: Syns Tone-Lises kommentar om isdronning var treffende... Synger bra, men det irriterer meg at hun aldri runder av notere. Alt flyter bare sammen. (Var det forstålig???)

Cindy: Nå skal jeg benytte meg av regelen om at hvis man ikke har noe pent å si, bør man holde munn. Men hun kan synge, det skal hun ha!

Erik: Jeg er vel en av de få som har sans for ham... Synger fint, men må lære seg scenetekke.

Jorun: Talent i bøttevis, men ikke mitt idol!

Alejandro: Den eneste som virkelig har særpreg, blant deltakerene. Han gir meg bakoversveis hver bidige gang!

Ja, så håper jeg på at det blir en gutt i år, også da... Søren! Kanskje Jorun burde vinne... Hvis jeg virkelig vil høre mer til Alejandro, burde jeg vel kanskje håpe på en 2. plass..?

Gjest Anonymous
Skrevet

Cindy: Kan bare ryke. Klarer henne ikke. Synger ikke bra, og ter seg helt snodig.

Tone: Skjønner ikke hvor all den sjarmen hun liksom skal ha er henne jeg. (Bra setning ja :ler: )

Mari: Hun klarer jo ikke synge rent.

Osv.. Disse kan få ryke først i alle fall.

Gjest borghild
Skrevet

Tone - fjortis, jeg er ikke Britney azza men det første hun tok på seg da de prøvde kostymer forrige fredag var rød latex som Britney brukte i den ekle videoen "Obs I did it again" Snakk om dobbeltmoral! Stemmen gir meg ingenting.

Eva- Snakk om skrikhals! Katta mi synger bedre!

Christian- blærumsåss er så deilig azza giiid Larsen!

Cindy bra stemme, men barnslig og tror hun er tøff når hun snakker. Skrikende snakkestemme.

Erik - flink men anonym

Mari - forstår ikke hetsingen av henne, syns hun er kul jeg og synger ikke bare safe låter.

Jorun - råflink synger som en gud, men snakker som en trailersjåfør. Veldig harry, men et stort talent.

Ali- the ultimate winner! Den eneste der som KAN synge. Han er noe spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...