AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Heluuu alle vakre! Jeg er 20år og jeg og kjæresten prøver å få barn, vi bor sammen og har gjort det ganske så lenge, vi vil utvide familien og få oss barn. Meeeen.. jeg slutta på pillen i midten av september, fikk mensen i november etter dette og ikke fått nå, tok en test og var ikke gravid, dessverre.. men er mye kvalm og sliten, trøtt. Har alltid hatt regelmessig mens, men ja. Hvor lang tid tar det ca? Kan noe være galt? Hvor lenge må vi prøve? Anonymkode: e3187...cb1
Gjest BearMama Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Jeg vet ikke helt hvorfor, men dette føles som tulletråd.... Om ikke så kan det ta alt fra én måned til flere år, uten at det betyr at noe er galt. Du sier mensen kom i november. Det betyr at første eggløsning kommer nå eller i januar...altså har du egentlig ikke vært i stand til å i det hele tatt bli gravid før nå. Joda, noen blir gravide i sekundet de slutter på pillen, men det er mer unntaket enn regelen. Går det mer enn 18 mnd ville jeg sjekket dere begge hos legen, men inntil da så må dere la naturen gå sin gang. Det er trossalt kun noen få dager hver mnd du faktisk kan bli gravid. Noen måneder kan føles lenge når en er utålmodig, men i realiteten er 6 mnd kun 6 sjanser. Det er faktisk ikke mye.
FrodeF Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Det er bare å vente til du har fått deg utdannelse og jobb. Kroppen er ofte sånn at den selv skjønner når det er greit å få barn. 1
Ny Bruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 Hvis du hadde mensen i novemder, så hadde du maks 1 pråveperiode/en dag der du kunne bli gravid. Slapp av. Slikt kan ta opptil 1-2 år hvis begge er friske og det er normalt. Du har så å si neste knapt begynt å prøve. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå