Gå til innhold

Er egentlig vibrator tingen? Leste denne artikkelen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis onanerer jeg med finger, og jeg er ganske fornøyd med det. Jeg tar meg tid og jeg nyter det. I går tok jeg ut Mr. Rabbit, som hadde fått så mange gode omtaler, men jeg har sikkert bare brukt den 3-4 ganger. Kommer jeg? Ja, hver gang, men jeg føler ikke at det nødvendigvis gjør den bra. Følte ubehag av kaninen, og har litt vondt på den ene siden av underlivet i dag. Var det for sterk vibrasjon? Jeg føler med vibrator så kommer jeg fortere, men jeg føler at jeg er skuffet etterpå. Det er liksom ikke den nytelsen jeg får når jeg tar meg tid. 

Fant nettopp denne artikkelen hvor det står at man mister mange av fordelene med onani når man bruker vibrator.

Sitat

When you use a vibrator, you’re skipping a large part of the Plateau stage and moving right into climax. This means you’re also missing out on some of the most hormonally-healthy, natural chemicals your body produces during this Plateau phase!

https://www.floliving.com/3-reasons-vibrator-ruining-health/

Anonymkode: ec491...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg foretrekker fingrene og den sakte og lange oppbygningen, forskjellig tempo osv og ikke rett fra 0 til 100 som med vibrator.  Merker også godt at etter vibratorbruk  er det akuratt som noen nerver er herda og trenger skikkelig hard stimuli de neste dagene eller ukene som gjør det sinnsykt vanskelig å komme under onanering med fingre eller samleie.  

Anonymkode: d1029...29f

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg foretrekker fingrene og den sakte og lange oppbygningen, forskjellig tempo osv og ikke rett fra 0 til 100 som med vibrator.  Merker også godt at etter vibratorbruk  er det akuratt som noen nerver er herda og trenger skikkelig hard stimuli de neste dagene eller ukene som gjør det sinnsykt vanskelig å komme under onanering med fingre eller samleie.  

Eg også... men jeg kommer sjelden av å fingre meg selv. Så god tid har jeg bare ikke. Da blir det klitrosvibrator. Dersom jeg mistenker at typen snart kommer til å gi meg oralsex siden det er lenge siden sist, så stopper jeg. Elles har han krampe i kjeven lenge før jeg kommer 😜 

det er vel som med menn som har vært hardhendt og rask med handjageren sin, som sliter med å komme under vanlig sex? Dei er litt herda i kuken?

Anonymkode: aca2c...b87

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eg også... men jeg kommer sjelden av å fingre meg selv. Så god tid har jeg bare ikke. Da blir det klitrosvibrator. Dersom jeg mistenker at typen snart kommer til å gi meg oralsex siden det er lenge siden sist, så stopper jeg. Elles har han krampe i kjeven lenge før jeg kommer 😜 

det er vel som med menn som har vært hardhendt og rask med handjageren sin, som sliter med å komme under vanlig sex? Dei er litt herda i kuken?

Anonymkode: aca2c...b87

Ja, blir samme prinsippet som menns death grip syndrome fra runking. Ødelegger jo følsomheten og sensasjonen av samleie det og. 

Syns du bør unne deg å sette av den tiden du trenger for å kunne fingre deg til orgasme. Her kan jeg ligge timesvis i helgene å bare kose med meg selv, og tar lange dusjer i ukedagene. Har du barn er det jo litt vanskeligere å få egentid men.. 

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, blir samme prinsippet som menns death grip syndrome fra runking. Ødelegger jo følsomheten og sensasjonen av samleie det og. 

Syns du bør unne deg å sette av den tiden du trenger for å kunne fingre deg til orgasme. Her kan jeg ligge timesvis i helgene å bare kose med meg selv, og tar lange dusjer i ukedagene. Har du barn er det jo litt vanskeligere å få egentid men.. 

Hvordan blir orgasmen etter timer med stimuli😊?

Anonymkode: 9045c...049

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir orgasmen etter timer med stimuli😊?

Anonymkode: 9045c...049

Jo saktere og lenger tid jeg bruker på å bygge opp jo kraftigere og lengre blir orgasmen! Jeg gir meg heller ikke med én og bygger opp nye og nye og for hver gang jeg kommer blir det mer intenst 

• Liker 1
Skrevet

Jeg får kramper i armen av å gi meg selv orgasme med bare fingrene. Også er det ikke like godt.

Orgasmen jeg får med noe vibrerende av noe slag på klitoris er hundre ganger sterkere og jeg er så fornøyd etterpå. 

Anonymkode: 83e7f...c4e

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer ikke og få orgasme med vibrator. Er det unormalt? Har prøvd flere ganger, men null og niks. Jeg må trekke og presse i huden på og rundt klitoris for og komme, tar en del jobb da så skulle nesten ønske jeg hadde en 0-100 løsning innimellom.

Anonymkode: f196f...457

Skrevet

Har absolutt ingen problemer med å komme med en mann. Har brukt vibrator, dildo, womanizor osv i over 20 år. 

Anonymkode: 6e434...d9e

Skrevet

Har absolutt ingen problemer med å komme med en mann. Har brukt vibrator, dildo, womanizor osv i over 20 år. 

Anonymkode: 6e434...d9e

Men dildo og womanizor er ikke helt det samme. Dildo er jo bare penetrering. Womenizor, suger vel? Har aldri prøvd det. 

Skrevet

Jeg klarer ikke og få orgasme med vibrator. Er det unormalt? Har prøvd flere ganger, men null og niks. Jeg må trekke og presse i huden på og rundt klitoris for og komme, tar en del jobb da så skulle nesten ønske jeg hadde en 0-100 løsning innimellom.

Anonymkode: f196f...457

Det er nok ikke unormalt. Jeg bruker langefingeren til å sirkle rundt klitoris området. 

Skrevet

Jeg elsker womanizer! Får serier på serier med orgasmer :)

Anonymkode: e88f2...663

Skrevet

Jeg klarer fint å bygge like sakte opp med vibrator, som med fingrene. 

• Liker 2
Skrevet

Liker magic wand:) men får vanlige orgasme med kjæresten også 

Anonymkode: ce9c7...a0f

Skrevet
På 20.12.2018 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Var det for sterk vibrasjon? Jeg føler med vibrator så kommer jeg fortere, men jeg føler at jeg er skuffet etterpå. Det er liksom ikke den nytelsen jeg får når jeg tar meg tid. 

Høres ut som at den er for sterk for deg, start med fingrene og bygg deg opp, så kan du jo teste med vibratoren på den svakeste.

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme uten vibrator. Klarer ikke fingre meg selv til orgasme no matter how long I try. Sad but true 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...