Gå til innhold

Får du noe av jobben?  

123 stemmer

1. 1. Gave, bonus eller ingenting?

• Gave
      55
    • Bonus
      4
    • Gave og bonus
      6
    • Ingenting
      57

Anbefalte innlegg

Skrevet

-

Anonymkode: cdbe5...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk hver vår twistpose. Tror egentlig det var fagforeningen som sto for den og ikke arbeidsgiver da.

Anonymkode: 2a8d3...722

• Liker 1
Skrevet

Ja og nei. Den private bedriften gir både gave og bonus, mens kommunen gir i beste fall en kalender til jul som uansett er gratis for alle.

Anonymkode: ff05e...38e

Skrevet

Får ikke noe i kommunen, men mannen får gave til ca tusenlappen og (de fleste år) bonus.

Skrevet

Får ikke fra jobben, men har fått fra noen samarbeidspartnere.

Anonymkode: a0e20...cac

Skrevet

Har alltid fått julegave fra jobben de siste tre arbeidsplassene. Også nå, som selvstendig næringsdrivende ;) 

Anonymkode: cbd50...2f0

• Liker 1
Skrevet

Nei.  Jobber i offentlig sektor.  Arbeidsplassen gir i stedet til "leger uten grenser", og det synes jeg er flott. 

• Liker 4
Skrevet

Jobber i butikk og vi får gave, I fjor var det feks en cathrineholm bolle til ca 6-700, året før der en bjørn wiinblad vase til ca samme verdi 

Anonymkode: 736d7...b36

Skrevet

Ansatt på universitet. Vi fikk noe lokalprodusert mat og en flaske. Greit med ting som kan brukes.

Anonymkode: 6c8c5...6b9

Skrevet

Nei. Vi er noen få ansatte som har en gavetradisjon og vi gir til hverandre. Men det startet vi privat, var ikke selskapet vi jobber i. For så vidt greit nok for min del. Er ikke avhengig av at selskapet kan gi oss gaver. En fin julegave hadde vært at de heller kunne ryddet opp i arbeidsmiljø og forskjellsbehandling. 

Anonymkode: 53984...0d4

Skrevet

Jeg fikk faktisk en liten julenisse (cirka 10 cm høy) fra sjefen min.              

Var egentlig ikke noe jeg hadde behov for da, jeg har sannelig mange nok julenisser fra før. :nisse: 

Anonymkode: f5821...aab

Skrevet

Kommuneansatt. Alle ble påspandert en bedre middag.

Anonymkode: 05f43...4c9

Skrevet

Jobber i kommunen. Får ingenting. Eller i fjor fikk vi hver vår pakke med pastiller mot tørr munn😂😂 når jeg jobbet i nabokommunen (samme type jobb) fikk alle et sett hver med menu salt og pepperbøsser. Litt forskjell kan man si

Anonymkode: c6ad5...253

Skrevet

De to forrige butikkene jeg jobbet i fikk jeg julegave, da fikk jeg en av hver butikk siden jeg var ekstrahelp på begge. I år jobber jeg i en annen butikk siden jeg flyttet til en ny by, men får ingenting denne gangen. 

Anonymkode: d93f6...0e2

Skrevet

Jepp. I fjord fikk jeg reiseveske, året før det enn vase og i år har jeg ikke opnet enda.. jobber privat, alt med logg til bedriften på.

Anonymkode: 7c932...34f

Skrevet

Jeg fikk et gavekort i en blomsterbutikk på 400 kroner. Det samme fikk jeg i fjor, og siden blomsterbutikken ikke hadde noen planter som fristet, så kjøpte jeg heller sider for pengene  :)

Skrevet (endret)

Gave! Fikk en blender i år.

Jobber på flyplass, så hvis vi vinner konkurranser så får vi bonuspoeng og kan bruke de på flyreiser eller hotell. Veldig høvelig! :) 

Endret av s0la
Skrevet

Ja, fikk gavekort. Gavekortet hadde en verdi på 1500 kr, og vi kunne velge mellom en god del produkter. Veldig fornøyd, blir ny jerngryte på meg. :)

Skrevet

Jobbet som lærer i tre ulike kommuner, aldri fått julegave.

Anonymkode: bd64e...2cf

Skrevet

Min julegave er at jeg fortsatt har jobb etter alle nedskjæringene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...