Gå til innhold

Gavekrise! Trenger virkelig tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bedt inn to flotte mennesker på juleaften som ønsket noen å ferie med. Og vi vil gjerne kjøpe en gave til dem hver. Det er en dame i 70 årene og hennes sønn i 40 årene. Siden vi ikke kjenner disse, så er det vanskelig, og redd for at de bare sier de ikke ønsker seg noe av ren høflighet hvis jeg spør dem. Så hva kan jeg kjøpe til en dame i 70 årene og en mann i 40 årene? Tenker rundt 200 kr hver. 

Anonymkode: b51cf...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En flaske likør til damen, og en god rødvin til mannen?   Men det blir kanskje feil......

• Liker 1
Skrevet

Gi alkohol til folk man ikke kjenner er vel ikke så veldig godt forslag. Man kjenner jo ikke noe til forhistorien deres.

Anonymkode: abf7a...3b3

• Liker 7
Skrevet

Noe vet du vel om dem. Interesser, boforhold, økonomisk situasjon etc.

Hvilken relasjon har du/dere til dem?

Anonymkode: 5fbe1...a66

Skrevet

Vin, likør, konjakk,sjokolade, te, kaffe, stearinlys, servietter. 😊

Skrevet

Konfekt

Anonymkode: 90532...be4

Skrevet

Synes julekaffe og trøfler er en fin gave. Thermokopp. Spekemat og fjøl. Kinobilletter. Osv.

Anonymkode: c9303...2d2

• Liker 2
Skrevet

Kanskje en kurv med noe god dusjsåpe, duftlys,sjokolade,goe sokker el til damen,og noe godt til sønnen pluss aftershave,såpe,juleøl?? Så fint at de skal feire med dere 💙

Anonymkode: 31a53...25c

• Liker 2
Skrevet

Ikke kjøp alkohol med mindre du vet at de drikker. 

Anonymkode: 2b730...950

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje en kurv med noe god dusjsåpe, duftlys,sjokolade,goe sokker el til damen,og noe godt til sønnen pluss aftershave,såpe,juleøl?? Så fint at de skal feire med dere 💙

Og julekaffe var en god ide ja 👍

Skrevet

Gode spekepølser! Godt flatbrød, en god sjokolade,kaffe eller jule te. 

Anonymkode: 22842...771

• Liker 1
Skrevet

Flaxlodd, te og sjokolade til 70 åringen. 

Åpent gavekort som kan brukes flere plasser, ullsokker, gavepakke med dusjsåpe og deo. Til 40 åring

• Liker 1
Skrevet

Ullsokker og julekaffe/te til begge. Evnt kinobilletter? Så kan de dra på kino og se noe sammen. 

Jeg ville ikke gitt alkohol når du ikke kjenner dem. 

• Liker 3
Skrevet

julekaffe og flaxlodd ? 

Skrevet

Vi har gjort det samme ett år, og var veldig usikker på hva vi skulle gi. Vi ga gavekort på kino (nok til billett og litt snop/popcorn) ble veldig godt tatt imot :) 

Anonymkode: b27fb...f56

Skrevet

Jeg sier som mange andre her at jeg tror gavekort på kino eller en resturant kan være en fin gave, dette er jo ting de kanskje ikke unner seg selv til daglig :)

Skrevet

Vi kjøpte en eske med spekepølser og julegele og flatbrød. Super gave til de som har alt. Hadde blitt veldig glad for å få dette selv. 

Anonymkode: cc4d0...dac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...