Gå til innhold

Edru på fest - skjer ikke ofte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

I morgen skal jeg på fest sammen med noen venner og en del bekjente. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal drikke. De siste gangene jeg har vært ute, har det gått fullstendig ut av kontroll og jeg har blacka ut. Nå har jeg fått nok. Jeg skal ta grep og drikke mindre.

Starter med å være edru på fest i morgen. Men jeg er så nervøs for at jeg bare skal være stille (jeg er litt sjenert). Så hvordan skal jeg klare å oppføre meg som om jeg drikker, og slappe av. Hjelp meg!

Anonymkode: bd6a9...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt med sprit, problemet løst.

Endret av QueenOfTheSidewalk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei,

I morgen skal jeg på fest sammen med noen venner og en del bekjente. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal drikke. De siste gangene jeg har vært ute, har det gått fullstendig ut av kontroll og jeg har blacka ut. Nå har jeg fått nok. Jeg skal ta grep og drikke mindre.

Starter med å være edru på fest i morgen. Men jeg er så nervøs for at jeg bare skal være stille (jeg er litt sjenert). Så hvordan skal jeg klare å oppføre meg som om jeg drikker, og slappe av. Hjelp meg!

Anonymkode: bd6a9...602

De gangene jeg er edru på fest føler jeg noen ganger at jeg har drukket og syns nesten det er rart å sette meg bak rattet når jeg skal hjem.  Man blir rett og slett revet med av stemningen. Det er lettere enn du tror. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel en mellomting? Ta deg noen øl, ta med brus også, og drikk vann.

Anonymkode: 9a514...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...