Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frem til i fjor, så har vi levd på restene av julematen, som da er vår frokost, lunsj og middag de neste par dagene. Nå er vi invitert bort hver dag fra lille julaften og utover romjula, så det blir nok "hverdagsfrokost" denne gang. :)

Skrevet

Vi (meg, mine to døttre på 11 og 15) spiser frokost hver for oss. Jeg står opp tidlig, 11 åringen står opp rundt 8 og 15 åringer står sikkert opp i 12 tiden. Jeg spiser sikkert youghurt  og ungene spiser sikkert godteriet i strømpene sine.

Anonymkode: b4470...d70

Skrevet

Har ingen tradisjon på hva jeg spiser. Men det jeg syns er best er f.eks varme rundstykker med spekekjøtt og edamerost. Og kanskje litt eggerøre.

Anonymkode: 09692...e91

Skrevet

Rester av ribbe og julepølse, med lefser og sennep er det aller beste! 

Skrevet

Hadde store planer, men her skal halvparten på jobb fra morningen av så her blir det ikke noe spesielt :( 

Anonymkode: cc361...9d0

Skrevet

Julefrokost er nydelig! På julaften er det mye forskjellig på bordet, og vi bruker gjerne lang tid på å spise og drikke kaffe.

Hjemmebakt hvetekake og loff er alltid på bordet her, men det er også grovbrød å få for de som vil ha. Av pålegg er det gjerne laget eggerøre og potetsalat, som serveres med laks og diverse spekemat. Sylte, hjemmelaget lammerull, juleskinke, rødvinspølse, sennep, tomatsild, rødbetesalat og reker er i ting som gjerne står på bordet.

Anonymkode: 52b3e...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...