AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Hva har dere til frokost og hva står på bordet? Anonymkode: 39ca3...554
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Er ikke noe frokost menneske, så det blir vel en Yoghurt, knekkebrød eller noe sånt
Arkana Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Vi lager et koldtbord som er frokost og evt kveldsmat hele julen. Der har vi: - juleskinke - et par gode salamier fra Snadder - fenalår - spekeskinke - sylte - hjemmelaget potetsalat - hjemmelaget rødbetesalat - hjemmelaget majones - julepostei - røkelaks - eggerøre - diverse gode oster - grønnsaker - brød og ostekjeks 1
Ariana807 Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Alt av alt Julegeit er et must! Litt lammerull, Vikingskinke og jegersalami! 😍 Eggerøre, servelat, reker i lake. Ikke at jeg spiser men til andre ulike salater; pasta salat, potetsalat, eggeknøe. Roastbiff. Alt man kan tenke seg 😊 Gjerne og noe loff, kun det beste i julen 😄
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dere til frokost og hva står på bordet? Anonymkode: 39ca3...554 Det samme som ellers i året: havregrøt med kanel. Skjønner meg ikke på folk som klarer å spise tørre, ekle brødskiver til frokost. Anonymkode: d632a...0a6
Gjest thestranger Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Er ingen frokostmenneske og spiser av og til frokost i jula, og da blir det oftest brødskive med kokte egg og ansjos.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #7 Skrevet 20. desember 2018 Knekkebrød med brunost som jeg spiser ellers i året. Slår til med nystekte rundstykker til lunsj istedenfor grovbrød, men spiser som regel det samme pålegget som resten av året. Nøkkelost, leverpostei med majones, røkt laks og egg, kanskje jeg kjøper meg en pakke med ferdig oppskåret ribberull eller sylte. Har aldri sett poenget med å ni hamstre all mulig mat bare fordi det er jul.. Anonymkode: a9f43...42c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #8 Skrevet 20. desember 2018 Her har vi eggsalat, julebrød, ribbe i lefse, sild (hjemmelaget tomat, krydder og sennep, rundstykker, røyket laks, lammerull, rødbetsalat, juleskinke, sylte, gode oster, marmelade og hjemmelaget brød. Er egentlig ikke frokostmenneske jeg heller, men klarer å få ned noe til frokosten;) Anonymkode: 39ca3...554
Pupperulla Skrevet 20. desember 2018 #9 Skrevet 20. desember 2018 Jeg lager masse godt pålegg lillejulaften . Trekker bayonneskinke og koker kålrot lager skinkestek , potetsalat lager kjøttkaker, stekt løk eggesalat, eggerøre og kokt egg i tillegg blir det sylte, ribberull, fenalår, sild og rødbetsalat . spiser sen frokost i 11tida
Djungelvrål Skrevet 20. desember 2018 #10 Skrevet 20. desember 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme som ellers i året: havregrøt med kanel. Skjønner meg ikke på folk som klarer å spise tørre, ekle brødskiver til frokost. Anonymkode: d632a...0a6 Mye godt brød du ikke har smakt skjønner jeg. Ta deg en tur på Meny. 4
StellaWild Skrevet 20. desember 2018 #11 Skrevet 20. desember 2018 Waldorfsalat i tillegg til det som er nevnt over her og julepostei😊
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #12 Skrevet 20. desember 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme som ellers i året: havregrøt med kanel. Skjønner meg ikke på folk som klarer å spise tørre, ekle brødskiver til frokost. Anonymkode: d632a...0a6 Sier du som spiser omtrent det seigeste, ekleste og mest intetsigende skvipet som finnes i hele verden. Anonymkode: 29ee9...b4c
Mollie Skrevet 20. desember 2018 #13 Skrevet 20. desember 2018 Rundstykker og godt brød. Røyka laks, eggerøre, fenalår, spekeskinke, eggesalat, julesylte, lefseruller med røyka laks, kremost og rødløk, julebrunost, edamer, agurk, paprika og tomat. Kaffe, melk og juice. Nam! Jeg er et frokostmenneske! 2
Ariana807 Skrevet 20. desember 2018 #14 Skrevet 20. desember 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det samme som ellers i året: havregrøt med kanel. Skjønner meg ikke på folk som klarer å spise tørre, ekle brødskiver til frokost. Anonymkode: d632a...0a6 Alltid nyinnkjøpt brød, julegeit, kanskje til og med noen stekte rundstykker varme fra ovnen, ikke noe tørt brød på julefrokostbordet
Era Vulgaris Skrevet 20. desember 2018 #15 Skrevet 20. desember 2018 Egg, bacon, lefse, diverse godt pålegg, rundstykker, oster, kald ribbe, røkelaks. Må også ha litt frukt og grønt, som tomat, paprika, agurk, salat, druer, klementiner. Kaffe, te, juice eller sjokolademelk til drikke.
StellaWild Skrevet 20. desember 2018 #16 Skrevet 20. desember 2018 24 minutter siden, Ariana807 skrev: Alltid nyinnkjøpt brød, julegeit, kanskje til og med noen stekte rundstykker varme fra ovnen, ikke noe tørt brød på julefrokostbordet Takk for tips om julegeit, det har jeg aldri prøvd
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #17 Skrevet 20. desember 2018 Vanlig frokost. Brød med hvitost og tomat med et glass melk eller juice. Anonymkode: 092f9...40e 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #18 Skrevet 21. desember 2018 12 timer siden, Ariana807 skrev: Alt av alt Julegeit er et must! Litt lammerull, Vikingskinke og jegersalami! 😍 Eggerøre, servelat, reker i lake. Ikke at jeg spiser men til andre ulike salater; pasta salat, potetsalat, eggeknøe. Roastbiff. Alt man kan tenke seg 😊 Gjerne og noe loff, kun det beste i julen 😄 Har du oppskrift på julegeit? Anonymkode: cb278...5d4
Ariana807 Skrevet 21. desember 2018 #19 Skrevet 21. desember 2018 11 timer siden, StellaWild skrev: Takk for tips om julegeit, det har jeg aldri prøvd Finnes kun i Rogaland tror jeg 😅 Vet bare når jeg studerte på østlandet at jeg fikk mange merkelige blikk 🤨🤨 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du oppskrift på julegeit? Anonymkode: cb278...5d4 Her kjøpes de i butikken 😅😂 deig-baking er ikke en av mine ferdigheter 😅 Men finnes sikker noe på nett vil jeg tro 😊
StellaWild Skrevet 21. desember 2018 #20 Skrevet 21. desember 2018 13 minutter siden, Ariana807 skrev: Finnes kun i Rogaland tror jeg 😅 Vet bare når jeg studerte på østlandet at jeg fikk mange merkelige blikk 🤨🤨 Her kjøpes de i butikken 😅😂 deig-baking er ikke en av mine ferdigheter 😅 Men finnes sikker noe på nett vil jeg tro 😊 Finnes oppskrifter på nettet, så skal prøve å bake de. Kan umulig være så avansert 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå