Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest en som sliter!
Skrevet

hei!

jeg har det man tydeligvis kaller appelsinhud (røde, veldig små kvise aktige greier) på armene, og det er innmari slitsomt og stygt spesielt om sommeren.

hittil har hverken legen eller bekjente kommet med noe løsning, og jeg lurer sterkt på om det er noen der ute som vet hva jeg må gjøre for å bli kvitt det??

takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For små nupper på armene så bruk skrubb i dusjen. Kjøp natursvamp f.eks og såpe som ikke irriterer huden. Lactacyd f.eks.

Skrubbing får opp bøodsirkulasjonen og fjerner døde hudceller.

Du bør også få i deg nok vann hver dag :) Det er rensende.

Skrevet

Det du har kalles ikke appelsinhud, det heter keratosis pilaris! Jeg er selv plaget med dette... :-( Sinsykt irriterende, jeg går aldri i t-shorter eller singletter pga dem... Du bør ikke skrubbe på dem da kan det bli værre. Har ærfart at saltvann og sol kan gjøre det llitt bedre, det finnes også en krem du kan smøre på som heter bacilon (eller no slikt, husker ikke :tunge1: ) den kan hjelpe, men den bleker klær så du bør la den tørke godt før du kler på deg.. hehe:P Det finnes uheldigvis ikke noe som permanent kan fjærne prikkene. :-?

Skrevet

Jeg vet dermalogica har kommet med en salongbehandling som skal være veldig fin hjelp for dette problemet! Husker ikke hva det heter for øyeblikket, men det vet hudpleiere som jobber med produktene.

Hør med en salong som fører dermalogica!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...