Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins ikke det, i brunt?! 

Finner bare tykke,ull, eller svarte. Vil jo bare ha en vanlig brun tynn strømpebukse til å ha under kjolen. Finnes ikke det eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke strømpebukser kan bli gravide. Jeg har i alle fall aldri hørt om det 🤔

Anonymkode: 2e1c2...812

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke strømpebukser kan bli gravide. Jeg har i alle fall aldri hørt om det 🤔

Kanskje de får små knestømper? :P

Anonymkode: 4c866...a9c

• Liker 8
Skrevet
43 minutter siden, BethD skrev:

Fins ikke det, i brunt?! 

Finner bare tykke,ull, eller svarte. Vil jo bare ha en vanlig brun tynn strømpebukse til å ha under kjolen. Finnes ikke det eller?

Fant ikke jeg heller, endte med å kjøpe en størrelse større. De rekker jo ganske langt opp, men det er veldig travelt å måtte gå å drage opp hele tiden!

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha 😂

Skrevet
5 minutter siden, prettylittlemisfit skrev:

Fant ikke jeg heller, endte med å kjøpe en størrelse større. De rekker jo ganske langt opp, men det er veldig travelt å måtte gå å drage opp hele tiden!

Ja det tenkte jeg å gjøre men tenkte at akkurat det der kom til å plage meg IHJEL! Årh... syns ikke svart passer liksom... 

Skrevet

Lindex har tynne hudfargede (lyse).

Anonymkode: 5955a...6b1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lindex har tynne hudfargede (lyse).

Anonymkode: 5955a...6b1

Ååå, der har jeg ikke sett for har ikke sett gravidavdeling der! Må titte imorgen da :)

Skrevet
1 minutt siden, Morgenrøden skrev:

Et raskt googlesøk viste meg brune gravidstrømpebukser hos HM. De har flere andre varianter også. 

Ja men det hjelper ikke når de ikke har de fysisk i butikken her jeg bor :) 

Skrevet
3 minutter siden, BethD skrev:

Ja men det hjelper ikke når de ikke har de fysisk i butikken her jeg bor :) 

Men da handler det jo om utvalget i butikkene der du bor, ikke om de finnes eller ikke. Men har full forståelse for at det er frustrerende å ikke finne det man er ute etter.

Skrevet
Akkurat nå, Morgenrøden skrev:

Men da handler det jo om utvalget i butikkene der du bor, ikke om de finnes eller ikke. Men har full forståelse for at det er frustrerende å ikke finne det man er ute etter.

Ja det er klart :) 

Skrevet

Hvis ikke du finner strømpebukser ment for gravide, så kjøp vanlige uten hold-in,  bare i 1-2 str større enn du bruker ellers. Ja de kan gli litt men det fungerer som oftest veldig bra :) 

Anonymkode: 564c0...906

Skrevet
5 timer siden, BethD skrev:

Fins ikke det, i brunt?! 

Har du sett på Lindex? Kjøpte ei svart litt tykkere ei der nettop, og innbilte meg at jeg så noen tynne brune der også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...